شقايق فراهاني:

اهل برقراري روابط خاص در سينما نيستم

حضور مداوم در سينما با نقش آفريني در توليدات مختلف نيازمند برقراري ارتباط و روابط خاص است و من اهل اين كار و پارتي بازي نيستم.

شقايق فراهاني بازيگر سينما و تلوزيون به

خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران

گفت: در حال حاضر بازيگران براي ارائه شكايت ها به خصوص در مورد دريافت دستمزدهاي خود با مشكلات زيادي مواجه هستند و مكاني خاص براي حل اين معضل وجود ندارد.

وي افزود: پرداخت با تاخير دستمزد بازيگران مربوط به تعداد خاصي فيلم نمي‌شود و اين مسئله به موضوعي فراگير در سينما تبديل شده است.

اين بازيگر سينما و تلوزيون تصريح كرد: پيگيري اينگونه مشكلات بازيگران به دليل نبود يك قانون مشخص در سينما به ويژه در بحث دستمزدهاي بازيگران خيلي كم رنگ شده است.

فراهاني اضافه كرد: در اجتماع سينماگران ما برخلاف برخي فيلمسازان كه در پرداخت دستمزد بازيگران كم لطفي مي‌كنند در نقطه مقابل تهيه كنندگاني هم وجود دارند كه در ارائه مبالغ قرارداد بازيگران به وعده خود عمل مي‌كنند در مجموع بازيگران به لحاظ اقتصادي برخلاف برخي تصورها در حاشيه امنيت قرار ندارند.

اين بازيگر سينما و تلويزيون در مورد دلايل دوري خود از سينما گفت: هم اكنون بيشتر به خانواده خود خدمت مي‌كنم و از سوي ديگر فعاليت در عرصه بازيگري فاكتورهايي مانند حمايت هاي خاص نياز دارد كه من از اين موهبت بي بهره هستم.

فراهاني اظهار داشت: روابط عامل حضور و نقش آفريني گسترده در توليدات سينمايي است و بازيگران خارج از اين قاعده به اختيار كم كار مي‌شوند./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار