خوزستان/

کنترل و نظارت بازار در تعطیلات ادامه دارد

رئیس اداره بازرگانی بهبهان گفت: کنترل و نظارت بازار و قیمت‌ها در تعطیلات رها نشده و در این ایام نیزادامه خواهد داشت.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران خوزستان،علی اسفندیاری اظهار کرد: اداره بازرگانی همواره و در طول تمام روزهای سال بر بازار و قیمت‌های آن نظارت داشته و این موضوع مربوط به ایام و روزهای خاصی نیست.

وی تصریح کرد: ازاین رو بازرسان بازرگانی به طور محسوس و نامحسوس در بازار حضور داشته و به طور یقین فعالیت کسبه و بازاریان را زیر نظر دارند تا از هرگونه تخلف و حق‌خوری جلوگیری کنند.

اسفندیاری افزود: مادر این ایام خرید برای نوروز نیز اقدام به برگزاری نمایشگاه فروش بهاره در راستای کنترل قیمت‌ها و نظارت بر بازار شب عید کردیم که استقبال خوبی نیز از آن شد.

رئیس اداره بازرگانی با مهم شمردن نقش مردم در کنترل بازار بیان کرد: تلفن 124 این اداره نیز صبح و بعدازظهر و به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به گزارشات و شکایات مردمی در سطح بهبهان بوده که با رسیدی به شکایات مردمی و در صورت محرز شدن تخلف، با تشکیل پرونده برای متخلف، وی برای اجرای حکم به تعزیرات سپرده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دراین مقطع زمانی نیاز اساسی به عزم همگانی و نظارت مردمی بر قیمت کالاها وجود داشته و برای کنترل مطلوب بازار باید از اطلاعات و توانایی آحاد مردم استفاده کرد.

اسفندیاری ادامه داد: مردم ما نباید در صورت مشاهده هر تخلف کوچک و بزرگی به راحتی از کنار آن گذشته و گزارش ندهند زیرا حتی موارد کوچک نیز موجب برهم خوردن بازار و آسیب دیدن خریداران می‌شود.

رئیس اداره بازرگانی بهبهان در پایان به کسبه و فروشندگان نیز اشاره کرد و گفت: ما با کسبه و فروشندگان مشکلی نداشته و به دنبال آزار آنها نیز نیستیم زیرا آنها نیز بخشی از همان مردم هستند اما باید بدانند که قانون و دستگاه‌های نظارتی از هیچ تخلفی نگذشته و با خاطیان طبق قانون برخورد خواهد کرد./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States
ناشناس
۰۴:۱۹ ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
تشکرتشکر