سيروس مقدم:

توجه مسئولان به "چك برگشتي" مرا خوشحال كرد

سيروس مقدم به توجه مسئولان درخصوص پخش سريال "چك برگشتي" اشاره كرد و گفت: براي اولين بار تلويزيون به سريالي با موضوع انتخابات و كانديدا پرداخته و مورد اقبال مسئولان قرار گرفته كه برايم اين موضوع بسيار حائز اهميت است.

سيروس مقدم كارگردان تلويزيون در گفتگو با خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: خوشحالي من فقط از اين بابت نيست كه سريالم بيشترين مخاطب را جذب كرده است بلكه به اين دليل خوشحالم براي اولين بار تلويزيون به يك سريالي كه موضوع آن كانديدا، انتخابات و مسائل اجتماعي است، توجه كرده است.

وي افزود: از اينكه سريال و قصد آن مورد توجه مسئولان قرار گرفته و سوژه جديدي را در سريالهاي تلويزيوني تجربه مي كنيم خرسند هستيم.

كارگردان سريال تلويزيوني "پايتخت" به مورد توجه قرار گرفتن مسئولان و مخاطبان به اين نوع قصه اشاره كرد و اظهار داشت: ما آخرين گروه در ميان ديگر سازندگان سريال هاي نوروزي بوديم كه سريال را شروع كرده و تحويل داديم و وضعيت بسيار دشواري را پشت سرگذاشته ايم.

مقدم افزود: هر گاه قصه و حرف تازه اي در ارتباط با مسائل مردم زده شود كه طيف وسيعي از مخاطبان را در بر بگيرد من را تشويق و ترغيب به ساخت سريال هايي با مضامين مختلف مي كند و از اينكه صدا و سيما به ما اعتماد كرد بسيارخرسند هستم.

وي به تهيه كردن قسمت هاي پاياني اين سريال اشاره كرد و گفت: تا ظهر فردا قسمت 13 آن را تمام مي كنيم.

مقدم در پاسخ به اينكه آيا مورد توجه قرار رفتن سريال هاي نوروزي او باعث مي شود تا تمايل داشته باشد كه باز هم براي ايام نوروز سريال بسازد، خاطرنشان كرد: بله، اگر حرف تازه اي براي گفتن داشته باشم حتما سريال خواهم ساخت و بعد از پايان "چك برگشتي" سريال "پايتخت 2" را براي نوروز 92 خواهم ساخت./ق2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.