دبيركل كانون هابيليان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مطالبه قدرت هاي جهاني مبناي گزارش احمد شهيد بوده است

دبيركل كانون هابيليان گفت: گزارش احمد شهيد براساس مطالبه قدرت هاي جهاني بسته شده و كاملا مغرضانه است.


سيد محمد جواد هاشمي نژاد دبيركل كانون هابيليان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه گزارش حقوق بشري احمد شهيد درباره ايران به دور از واقعيت است اظهار داشت: اين گزارش كاملا سياسي تنظيم شده و به هيچ وجه به حقوق بشر در ايران نپرداخته است.
 

وي با اشاره به ادعاي منافقان مبني بر كشته شدن 20 هزار نفر از اعضاي  اين گروهك تروريستي در ايران ادامه داد: كاتالوگي توسط اعضاي اين گروهك به دست احمد شهيد داده شده كه در آن ليست 20 هزار نفر از اعضاي منافقين درج شده كه احمد شهيد خود اذعان دارد كه اين ليست تنها يك ادعا از سوي منافقين است.
 

دبيركل كانون هابيليان افزود: ادعاي 20 هزار كشته منافقين در اين گزارش دروغ محض و به دور از واقعيت است، چرا كه احمد شهيد اساسا مغرضانه گزارش را تهيه كرده است.
 

هاشمي نژاد تصريح كرد: اگر احمد شهيد به ادعاي منافقان ذره اي باور داشت، اين موضوع را از نظر خود مطرح مي كرد و اذعان نمي داشت كه منافقين ادعا دارند كه اين تعداد كشته شده اند.
 

وي با بيان اينكه گزارش احمد شهيد براساس مطالبه قدرت هاي جهاني بسته شده است اضافه كرد: كشورهايي مانند آمريكا و انگليس بر طبق خواسته خود اين گزارش را رقم زده تا بتوانند اهداف خود را پيش ببرند.
 

هاشمي نژاد با اشاره به اينكه تعداد هزار شكايت از ايران در دست احمد شهيد است افزود: وي كرسي را در كشوري ايجاد كرد و فراخواني مبني بر اينكه افرادي كه شكايتي دارند مراجعه كنند و اين امري طبيعي است و درميان هر كشوري مي توان به اين كار اقدام كرد و مطمئنا شاكياني هم رجوع مي كنند.
 

دبيركل كانون هابيليان اذعان داشت: گزارش احمد شهيد به طور كلي منفي است و شايد نكته مثبت آن پرداختن به موضوع شهداي ترور در جمهوري اسلامي ايران است.
 

وي درباره نقطه مثبت گزارش تصريح كرد: ضمن قرائت اين گزارش در سازمان ملل اظهارات منافقان مبني بر كشته شدگان آنها از سوي احمد شهيد ادعا تلقي شد اما گزارش هاي ارائه شده جمهوري اسلامي با عنوان اطلاعات رسيده مطرح شد.
 

وي خاطرنشان كرد: ثبت موضوع شهداي ترور در سازمان ملل و پرداختن به اينكه كشور ايران قرباني تروريسم است از درجه اهميت بالايي برخوردار است.

/ع2


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار