"دختری به نام آهو" از شنبه به روی آنتن می رود

مجموعه طنز "دختری به نام آهو" از روز شنبه 19 فروردین ماه به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی در 13 قسمت از شبکه تهران به روی آنتن می رود.

حسین قره تپه ای تهیه کننده مجموعه طنز "دختری به نام آهو" در گفتگو با

خبرنگار حوزه تلویزیون باشگاه خبرنگاران

در مورد پخش این سریال گفت: "دختری به نام ‌آهو" از شنبه 19 فروردین ماه از شبکه تهران به روی آنتن می رود.

وی ادامه داد:‌ تیزرهای این سریال از امروز از شبکه پخش خواهد شد.

قره تپه ای در مورد داستان این مجموعه افزود: داستان "دختری به نام آهو" درباره مردی به نام مرتضی حشمت است که 4 پسرش ازدواج کرده اند و همگی صاحب فرزند پسر شده اند و آقا مرتضی خیلی دوست دارد که نوه دختری داشته باشد و به تکاپو می افتد تا مقدمات ازدواج پسر پنجمش را که به تازگی از سربازی آمده آماده کند و به آرزویش برسد.

این تهیه کننده در مورد بازیگران این سریال اظهار داشت: بهزاد فراهانی در این سریال در نقش مرتضی حشمت ظاهر شده و سیروس گرجستانی هم نقش دوست او کمالی را ایفا کرده و مریم امیرجلالی هم در نقش همسر آقا مرتضی دیده خواهد شد.

وی ادامه داد:‌ میرطاهر مظلومی، مجید یاسر، شهرام عبدلی، مهدی امینی خواه، شهره لرستانی، فلور نظری، آزاده ریاضی، مریم سلطانی، یلدا قشقایی، آزیتا ترکاشوند از دیگر بازیگران این اثر مستند هستند.

گفتنی است، سریال "دختری به نام آهو" را قدرت الله صلح میرزایی کارگردانی کرده است و تهیه کنندگی آن را حسین قره تپه ای و علیرضا داودی به عهده دارد و تیتراژ این سریال را سالار عقیلی خوانده است./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.