شاکی مهدی هاشمی در آکسفورد، تهدید به مرگ شد

کاوه موسوی که نامش بعد از طرح شکواییه‌ای در باره نحوه پذیرش مهدی هاشمی رفسنجانی در دانشگاه آکسفورد بر سر زبان‌ها افتاده بود، از سوی افرادی ناشناس تهدید شده است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ قرار دادن یک پوکه فشنگ در صندوق پستی خانه موسوی باعث شده است که نیروهای امنیتی انگلستان وارد کار شوند. یک کارشناس امنیتی به خودنویس گفت که این تهدید علی‌القاعده نمی‌تواند کار مرتبطین به خانواده هاشمی باشد.

به گزارش یک منبع امنیتی که نخواست نامش فاش شود به دنبال حضور کاوه موسوی در یکی از برنامه‌های ماهواره‌ای (شبکه اندیشه)و طرح ادعاهایی علیه مقام‌های ارشد جمهوری اسلامی، تلفن‌های مشکوک به خانه او در روزهای اخیر افزایش یافته است. بعد از ظهر دوشنبه، دوم ژانویه نیز، پیدا شدن یک پوکه فشنگ در صندوق پستی خانه این وکیل حقوق بشر و محقق دانشگاه آکسفورد باعث شد تا پلیس خواهان وارد شدن نیروهای امنیتی برای تحقیقات بیشتر شود.

بنا به آخرین گزارش رسیده از آکسفورد، چند کارشناس امنیتی دولت انگلستان هم‌اکنون برای بررسی تهدیدها و رویداد امنیتی امروز به آکسفورد رفته‌اند و در حال حاضر تحقیقات پیرامونی در محل حادثه ادامه دارد./ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار