اجرای مطلوب ارودهای راهیان نور با تلاش مسئولین آموزش و پرورش

سرپرست سازمان بسیج دانش آموزی کشور اجرایی شدن مطلوب و مناسب اردوهای راهیان نور را حاصل تلاشهای مسئولین آموزش و پرورش و بسیج دانست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سرهنگ ممتحن افزود: اردوی آموزش مهارتی طرح ولایت به منظور آموزش و تربیت جانشین واحد بسیج دانش آموزی و حلقه صالحین مدارس در تابستان 91 برگزار می شود.
وی گفت: سازمان بسیج دانش آموزی با استفاده از ظرفیت های خود تلاش خواهند نمود با افزایش شناخت دانش آموزان نسبت به ویژگی ها و محاسن کالای تولید داخل، ضرورت اهتمام عمومی به این امر را به منظور کمک به رونق و شکوفایی اقتصادی جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القرای اسلام و عزیز کانون توجه ملت های مبارز ، بیدار و مستضعف جهان فرهنگ سازی و نقش اثر گذار از خود ایفا نماید.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: در سال 91 از جمله مهمترین و اولویت دار ترین برنامه های سازمان بسیج دانش آموزی معرفی شهدای شاخص سال، تکمیل کم و کیف چرخه فعالیتی طرح تربیتی صالحین و تقویت حضور اثر بخش دانش آموزان در فضای سایبری خواهد بود.
وی با اشاره به اجرای مطلوب اردوهای راهیان نور ویژه دانش آموزان سال دوم دبیرستان افزود: با تلاش مسئولان آموزش و پرورش و بسیج استان های کشو تا پایان اسفند ماه سال 90 بیش از 730 هزار نفر در این اردوها شرکت کردند و دیگر دانش آموزان نیز در نیمه دوم فروردین ماه سال 91 امکان حضور و بازدید از مناطق عملیات دوران دفاع مقدس را خواهند داشت.
ممتحن بیان داشت: با اهتمام همکاران در سال 91 برنامه های بسیج دانش آموزی از کیفیت و اثر بخشی بهتری برخوردار و موجبات رضایتمندی بیش از بیش دانش آموزان و خانواده های آنان را فراهم می سازد./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار