آل هاشم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

فرهنگ دفاع مقدس دژي مستحکم و غير قابل نفوذ است

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش گفت: ما نيازمند فرهنگ دفاع مقدس هستيم چرا که فرهنگ دفاع مقدس دژي است مستحکم که به هيچ وجه قابل نفوذ نيست.


حجت الاسلام سيد محمدعلي آل هاشم رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش در حاشيه مراسم همايش ملي تجلي نور در گفتگو با خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران گفت: تجليل از برادران عزيز بسيجي دوران دفاع مقدس که به راستي جان و مال خويش را تقديم وطن نموده اند تجلي از مردانگي و مروت است.


وي با بيان اين مطلب که بسيج در روزهاي سخت گره گشا بوده است اظهار داشت: برگزاري همايش هايي که در راستاي حفظ و ترويج فرهنگ دفاع مقدس باشد حرکتي مثبت و ضروري است.


آل هاشم ادامه داد: هرچند که ما هم اکنون دفاع نظامي يا جنگي نداريم ولي نيازمند فرهنگ دفاع مقدس هستيم چرا که فرهنگ دفاع مقدس دژي است مستحکم که به هيچ وجه قابل نفوذ نيست.


وي درخصوص مذاکرات 1+5 و همزماني آن با سوم خرداد (سالروز فتح خرمشهر) گفت: ما هميشه شاهد موفقيت جمهوري اسلامي ايران در همه عرصه ها بوديم لذا به طور حتم به برکت خانه هايي که در راه اسلام و انقلاب ريخته شده اند اميدواريم در اين مرحله از مذاکرات که همزمان با سوم خرداد است موفقيت هاي بيشتري را بدست آوريم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار