پایان تصویربرداری تله فیلم «قدم زدن در بهشت»

تصویربرداری فیلم تلویزیونی «قدم زدن در بهشت» که از نوگرایی خاصی برخوردار است به تهیه کنندگی احمد شهرابی فراهانی و کارگردانی علی بهادر به پايان رسيد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی بسیج صداوسیما، کار تصویربرداری اولین اثری که با موضوع حمایت از کار و تولید ملی در سال جاری کلید خورده بود، طبق برنامه ریزی صورت گرفته و با تصویربرداری در لوکیشن هایش در مناطق مختلف تهران از جمله دربند، نیاوران، خانی آباد و شهرک سینمایی دفاع مقدس به پایان رسید و هم اکنون تدوین این اثر توسط مهدی حسینی وند در جریان است.
این اثر که انتظار می رود پخش آن به فرهنگ سازی مثبت در حوزه تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در جامعه منجر شود، روایت‌گر زندگی یک وکیل دادگستری به نام «شهاب» با ایفای نقش توسط امیرمحمد زند است که در آستانه ازدواج با «رها» (با ایفای نقش توسط زهرا اویسی) درگیر پرونده ای می گردد و روند زندگی او را دچار تزلزل می کند که البته تحولاتی را در زندگی خود و دیگران ایجاد می نماید.
براساس این گزارش تصویربرداری فیلم تلویزیونی «قدم زدن در بهشت» که به تحلیل روابط اجتماعی می پردازد به سفارش بسیج رسانه ملی در اردیبهشت ماه سال جاری در محله خانی آباد تهران آغاز شد و آخرین صحنه های آن در شهرک سینمایی دفاع مقدس با بازسازی گوشه هایی از جنگ تحمیلی جلوی دروبین رفت.
 
سایر عوامل این فیلم تلویزیونی عبارتند از: مسعود بهبهانی: نگارش فیلمنامه، داریوش جهانگیری: مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان، میثم فخرایی: دستیار دوم کارگردان، محسن بهادری: منشی صحنه، محمود خسروی: مدیر تولید، مهدی رجبی: مدیر تدارکات، ناصر محمود کلایه: مدیر تصویربرداری، ناصر بیک زاده: نورپرداز، عباس شهرابی فراهانی: عکاس، جواد رنجبر: مسئول فنی، احمد صالحی: صدابردار، علی فداکار: طراح صحنه و لباس، مهری شیرازی: طراح گریم، اصغر پورهاجریان: جلوه های ویژه.
بازیگران: ناصر ممدوح، امیرمحمد زند، عطا سلمانیان، علی طالب لو، زهرا اویسی، محمدهادی قمیشی، تینا یسمی، مهدی موید، پانته آ کی قبادی، مهرداد ناعمی، مونیا جمال پور، سهیلا زاهدی، عظیم مشهدی و.../ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.