دهقان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مسئولان متهم، از كار دولتي تعليق شوند

عضو كميسون قضايي مجلس شوراي اسلامي با انتقاد از قوانين موجود کشور در خصوص تخلفات مقامات دولتي گفت: مسئولان متهم بايد از كار دولتي تعليق شوند.


محمد دهقان نماينده مردم طرقبه و چناران درمجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه متاسفانه در پشت پرونده‌هاي فساد بزرگ مالي و اختلاس بيمه بعضي از مسئولين قرار دارند، گفت: تاكنون قوه قضاييه در رسيدگي به اين پرونده از لحاظ اجرايي عملکرد مناسبي داشته است.

اين نماينده مجلس با اشاره بر عناصر اصلي اين دو پرونده مالي ادامه داد: اين افراد که نامشان از سوي متهمان مطرح شده است بايد در دادگاه حاضر شوند.

وي افزود: قوه قضاييه نبايد براي تهديدهايي نظير استعفاهاي دولتي اهميت قايل شود بلکه بايد به اتهامات دانه درشت‌ها رسيدگي کند و مرتبطان اصلي اين دو پرونده را در هر مقام و منصبي كه هستند به دادگاه احضار کند.

دهقان با انتقاد از قوانين موجود کشور در خصوص تخلفات مقامات دولتي بيان کرد: اکنون در اکثر کشورها مقامات دولتي متخلف از فعاليت دولتي معلق مي شوند، در صورتيکه در کشور ما اينگونه نيست و اين قوانين بايد اصلاح شود.

عضو كميسيون قضايي مجلس افزود: بايد  قوانيني به وجود آيد مبني براينکه وقتي يک مقام دولتي متهم به فساد است و دادسرا قرار مجرميت وي را صادر كرده است از کار برکنار شود تا بتوان به پرونده قضايي اين مقام به درستي رسيدگي کرد. 
/ش4
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار