سرلشکر صفوی در جمع خبرنگاران:

امنیت سایبری از حوزه‌های مهم امنیت پایدار است

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، امنیت سایبری را از مهم‌ترین حوزه‌های امنیت پایدار دانست.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در حاشیه همایش امنیت پایدار در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امنیت پایدار برای همه دولت و ملت‌ها اساس دسترسی به اهداف استراتژیک است؛ گفت: هر ملتی بخواهد در حوزه‌های مختلف به توسعه و پیشرفت برسد، اساس این توسعه ایجاد امنیت پایدار است.

وي تاکید کرد: بنیادی‌ترین مولفه امنیت پایدار رضایت مردم از نظام سیاسی کشور است.

سرلشکر صفوی با اشاره به سطوح مختلف مباحث امنیتی، بحث امنیت سایبری را از نکات مهم و تاثیرگذار دانست و اظهار داشت: امنیت سایبری واژه‌ای است که در برابر آن تهدیدات سایبری قرار گرفته و این تهدیدات متوجه تمامی سیستم‌های ارتباطات، مباحث انرژی و نیز رسانه‌های گروهی می‌باشد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با تاکید بر اینکه در مقابل تهدیدات به امنیت سایبری در تمامی حوزه‌ها نیاز داریم، گفت: برای ایجاد امنیت سایبری تمامی دستگاه‌ها موظفند این نوع سیستم امنیت سایبری را ایجاد کنند تا اشاعه ویروس‌هایی همچون استاکس نت نتواند خللی را در سیستم‌ها ایجاد کند.

وی در پایان با تاکید بر استحکام نظام سیاسی و پیشرفتهای مختلف در علوم و ثبات نیروهای مسلح و نهادهای متولی امنیت جمهوری اسلامی ایران اظهار امیدواری کرد که ایران بتواند به عنوان کشوری با ثبات و مقتدر الگویی برای کشورهای جهان به خصوص کشورهای پیرامون خود باشد.

/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار