قم/

پیام شهدا به مردم حفظ ارزش‌های انقلاب است

جانشین فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب(ع) گفت: پیام کاروان شهدا به مسئولان تبعیت از ولایت فقیه و فراموش نشدن ارزش‌های انقلاب است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران  از قم ، رضا حافظی در حاشیه مراسم تشییع 96 شهید دوران دفاع مقدس اظهار داشت: شهدا با حضور خود پیام‌های متعددی برای مردم ایران و به ویژه مسئولان نظام اسلامی ایران به همراه دارند.

وی پیروی و حمایت از ولایت فقیه، در صحنه بودن، حفظ وحدت جامعه و نظام، دوری از گناه و معصیت را از مهمترین و بارزترین پیام و اهداف شهدا دانست.

جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) گفت: اگر به سابقه مردم و مسئولین نظام نگاهی گذرا داشته باشیم متوجه خواهیم شد که در عرصه‌های متعدد بر طبق وصایای شهدا حضور داشته و نگاه ویژه‌ای به بحث ولایت دارند.

وی افزود:‌ گرچه بعضا دچار مشکلاتی و ریزش‌هایی بوده‌اند ولی عمده توده مردم و مسئولین در همه حال تابع شهدا بودند و به راه و رسم آنها عمل کرده‌اند.

حافظی با اشاره به واقعه کربلا و شهادت سیدالشهدا(ع) گفت: هر روزی بیشتر از قبل خون سیدالشهدا جوشش دارد تا آنجا که موج بیداری اسلامی در منطقه نشات گرفته از مکتب امام حسین(ع) است که در آخر الزمان همه عالم را فرا خواهد گرفت.

وی افزود: شیعیان ایران و جهان و حتی سایر ادیان از امام حسین (ع) متابعت می‌کنند و به ایشان عشق می‌ورزند و همین امر موجب هدایت آنها شد./ج1

برچسب ها: قم ، شهدا ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.