بيرجند/

بیعت با امام سبب حفظ مکتب اسلام است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فردوس گفت: بیعت با امام خمینی (ره) سبب حفظ مکتب اسلام است

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند، حجت‌الاسلام مهدی غلامی در مراسم بدرقه کاروان زیارتی مرقد امام خمینی (ره) شهرستان فردوس اظهار داشت: مردم برای حفظ مکتب اسلام و علاقه و ارادت به بنیانگذار جمهوری اسلامی در مراسم ارتحال امام راحل حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود: انقلاب اسلامی مثلثی سه ضلعی متشکل از رهبری، مردم و مکتب است و اگر این سه ضلع در کنار هم قرار گیرد سبب نصرت الهی می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس تصریح کرد: چنانچه یکی از سه ضلع مثلث انقلاب اسلامی نباشد بدون تردید انقلاب پیش رونده نیست و دچار آسیب‌هایی نیز می‌شود.

غلامی یکی از راه‌های حفظ مکتب اسلام را بیعت با امام راحل (ره) دانست و یادآور شد: با حضور مردم ایران اسلامی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خون تازه‌ای به حیات انقلاب وارد می‌شود.

وی حضور مردم در مراسم سالگرد ارتحال امام را علاوه بر بیعت با آرمان‌های والای امام و ابراز ارادت و مودت، دشمن‌ستیز دانست و گفت: این حضور سبب عقب‌نشینی دشمن می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فردوس استقبال زیاد مردم برای حضور در مرقد امام (ره) را نشان از ولایت‌مداری مردم ایران اسلامی دانست و افزود: بیعت با امام و ولایت‌ رمز بقا و پیروزی اسلام است.

غلامی خطاب به زائران مرقد مطهر امام راحل (ره) افزود: از این فرصت معنوی و مراسم سخنرانی و مجالس عزاداری در طول سفر حداکثر استفاده را ببرید./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.