استاد برجسته ی فلسفه و منطق در رادیو ایرانصدا

"چندی با اندیشمندان" کاری از گروه اندیشه و معارف رادیو ایران‌صداست، که مخاطبان را با شخصیت اندیشمندان مسلمان آشنا می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی رادیو ایرانصدا ،موضوع برنامه‌ی این هفته، معرفی آثار و شخصیت محمد خوانساری است وی استاد برجستهٔ فلسفه و منطق در دانشگاه تهران، عضو پیوسته فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی و یکی از بزرگترین منطق دانان دوران معاصر بود .خوانساری  در سال ۱۳۸۲ خورشیدی و در جریان سومین همایش چهره‌های ماندگار به‌عنوان چهره ماندگار این سال در رشته منطق انتخاب شد .

خوانساری در دوران تحصیلات د انشگاهی خود از محضر نسلی از بزرگترین نامداران عرصه‌های مختلف علوم انسانی، از جمله: ملک‌الشعرا بهار، عباس اقبال آشتیانی، محمد معین، علی‌اکبر سیاسی، عیسی صدیق، و بدیع الزمان فروزانفر بهره می برد .این برنامه روز پنجشنبه 18خرداد ساعت 14 به صورت زتده و تصویری از رادیو ایران‌صدا پخش می‌شود.

چندی با اندیشمندان به سردبیری ویدا بابالو، تهیه‌کنندگی سارا عشقی‌نیا، گویندگی مختار ملکی در شبکه‌ی رادیویی ایران‌صدا تهیه می‌شود.

علاقمندان می‌توانند به آدرس اینترنتی رادیو ایران‌صدا به نشانی www.iranseda.ir مراجعه و ضمن شنیدن این برنامه، فایل صوتی آن را دریافت کنند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار