توسط موسسه موديز ؛

رتبه اعتباري بانک هاي آلمان و اتريش کاهش يافت

موسسه اعتبار سنجي موديز امروز رتبه اعتباري 6 بانک آلمان و 3 بانک مهم اتريش را کاهش داد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از خبرگزاري رويترز ؛ اين موسسه آمريکايي با اين پيش بيني که اگر بحران منطقه يورو وخيم تر شود ، بانک هاي آلمان و اتريش در معرض خطر قرار مي گيرند ، بر ظرفيت هاي محدود اين بانک ها براي جبران ضرر و زيان تأکيد کرد.

موسسه موديز رتبه اعتباري بلند مدت کامرزبانک ، دومين بانک آلمان و نيز بانک يونيکرديت ايتاليا ، شعبه آلمان را با يک درجه کاهش از A2 به A3 رساند و چشم انداز اين دو بانک را منفي اعلام کرد.
در مقابل ، اين موسسه تصميم خود را در مورد دويچه بانک ، نخستين بانک آلمان و شعبات آن به وقتي ديگر موکول کرد.

رتبه اعتباري بانک هاي دولتي منطقه اي لندس بانک بادن-ورتمبرگ و نورد دويچه لندس بانک نيز با چشم اندازي پايدار و يک درجه کاهش از A2 به A3 رسيد.
در اتريش نيز رتبه بلند مدت ارست گروپ بانک با دو درجه کاهش از A1 به A3 رسيد.

موسسه اعتبار سنجي موديز رتبه اعتباري يونيکرديت بانک اتريش را نيز با چشم اندازي منفي ، يک درجه کاهش داد و از A2 به A3 رساند. اين موسسه همچنين رتبه اعتباري رايفايزن بانک اينترنشنال را با چشم اندازي پايدار ، يک درجه کاهش داد و به اين ترتيب رتبه اعتباري اين بانک از A1 به A2 تنزل يافت.

موسسه موديز در مورد بانک هاي اتريش ، به ويژه آسيب پذيري آنها را در برابر اوضاع مرکز و شرق اروپا و نيز جامعه کشورهاي مستقل متذکر شد.
اين موسسه 23 آوريل اعلام کرد به تدريج نظر قطعي خود را در ارتباط با بانک ها منتشر خواهد کرد. اين فرايند قرار بود اواسط ماه مي آغاز شود و اواخر ژوئن پايان يابد.

برچسب ها: مودیز ، آلمان ، اتریش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار