قلعه نوعي، سيد جلال حسيني را به ناهار دعوت كرد؛

مذاكرات شخصي سرمربي استقلال با مدافع سپاهان

امير قلعه نوعي سرمربي تيم استقلال براي حضور سيد جلال حسيني و چند بازيکن ديگر اصرار فراواني دارد و مدير عامل تيم فصل پيش نيز در پي جذب وي بود به همين دليل وي را براي حضور در جلسه فراخوانده است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، سيد جلال حسيني كه گفته مي شود با مسئولان پرسپوليس به توافقات لازم رسيده و حتي قرارداد داخلي نيز امضا  كرده است حضورش در تيم استقلال را تكذيب كرده است اما اين در حالي است كه مدافع سپاهان قصد بررسي پيشنهاداد خود را به صورت جدي دارد و با اينكه به قرمزها قول همكاري داده است اما با مسئولان تيم استقلال نيز قول و قرار مي گذارد تا با برادر خود كه مدير برنامه اش است با آبي ها وارد مذاكره شود.

گفتني است ، اين مدافع با تماس از سوي امير قلعه نوعي روبرو شده است تا براي مذاكره جدي اقدام كند و تصميم گيري كند.

مدافع سابق سپاهان به حضور به سر ميز ناهار با سرمربي تيم استقلال دعوت شده است و قرارشده كه به صورت حضوري و رو در رو با امير قلعه نوعي وارد مذاكره شود.

شايان ذكر است ، امير قلعه نوعي اصرار فراوان دارد تا سيد جلال حسيني را جذب استقلال كند زيرا وي با حضور بنگر در تيم پرسپوليس قصد دارد خط دفاعي تيمش را تقويت كرده و شرايط را تغيير دهد اما اين در حالي است كه عنوان شده حسيني از باشگاه پرسپوليس چك دريافت كرده است و احتمال حضورش در جمع آبي ها كم است.

شايان ذكر است ، امير قلعه نوعي اعلام كرده است كه براي جذب چند بازيكن خاصي كه مورد نظرش است تمام تلاش خود را به كار مي برد تا آن ها را از دست ندهد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار