پس از جلسه فوری رضایی،فتح اله زاده و قلعه نوعی

پور حیدری مدیر فنی استقلال شد

منصور پورحیدری ،سرپرست سابق تیم استقلال نتوانست به عنوان سرپرست در شغل خود باقی بماند و این موضوع حرف و حدیثهای بسیاری را بوجود آورد .

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران منصور پورحیدری سرپرست سابق تیم استقلال در جلسه ای با آبی ها شرکت  کرد تا تکلیف خود را برای فصل اینده بداند.
امیدوار رضایی ،علی فتح اله زاده،به عنوان مدیر عامل و امیر قلعه نوعی به عنوان سرمربی تیم در جلسه حاضر شدند تا در خصوص سمت و پست منصور پور حیدری در تیم تصمیم  گیری کنند.
گفته می شود که امیر قلعه نوعی در خصوص حضور سرپرست جدید تصمیم خود را نهایی کرد وی میرشاد ماجدی را با مدیریت تیم استقلال پیشنهاد داد و فتح اله زاده نیز این شرایط را پذیرفت از طرفی از ابتدا اعلام شده بود که قرار است منصور پورحیدری سمتی را در تیم استقلال بپذیرد و در این تیم مشغول فعالیت شود از طرفی در جلسه ای که بین امیدوار رضایی ،علی فتح اله زاده و امیر قلعه نوعی برگزار شد مقرر گردید که منصور پورحیدری،تیم استقلال را ترک نکرده و در تیم باقی بماند و به فعالیت خود ادامه دهد.
شایان ذکر است :منصور پورحیدری قرار است به عنوان مدیر فنی در تیم استقلال فعالیت کند و از روی نیمکت کنار آبی ها بماند. با اینکه گفته می شد،وی قرار نیست در تیم استقلال فصل آینده فعالیت کند و همراه آبی ها باشد،اما این اتفاق سرانجام رخ داد و پورحیدری در استقلال ماند ،سرپرست سابق آبی ها قرار نیست برای فصل آینده همراه پرویز مظلومی باشد و در یک باشگاه دیگر فعالیت کند به همین دلیل او به عنوان مدیر فنی در تیم ماند./با

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار