زاهدان/

افزایش 80 درصدی کشفیات مواد مخدر در شهرستان زابلی

فرمانده انتظامی شهرستان زابلی استان سیستان و بلوچستان از افزایش 80 درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  از زاهدان ،  سیستان و بلوچستان، عباس ربیعی اظهار داشت: در شهرستان زابلی که یکی از شهرستان‌های تازه تاسیس است با دارا بودن شرایط طبیعی خاص منطقه‌ای، می‌تواند بستر خوبی از باب توسعه صنعت، کشاورزی و ایجاد طرح‌هایی برای اشتغال جوانان دراین شهرستان باشد و گام‌های موثری در زمینه تامین امنیت این شهرستان برداشته شود.

وی افزود: در زمینه ایجاد امنیت عمومی و اجتماعی، فرماندهی انتظامی شهرستان از بدو تاسیس تاکنون با تقویت و توسعه طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی، گام‌های موثری برداشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان زابلی تصریح کرد: در بخش مقابله با ورود اتباع بیگانه و ورود سلاح‌های غیر مجاز این شهرستان در سه ماه نخست سال‌جاری و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 93 درصد افزایش داشته است.

وی در خاتمه با اشاره به نقش امنیت در توسعه و رشد اقتصادی و فرهنگی جوامع از مردم این شهرستان خواست برای دستیابی به جامعه‌ای آرمانی و جوانانی سالم، پویا و با نشاط با پلیس همکاری کرده و هرگونه مسائل ناامنی را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام دارند./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.