اردبیل/

مدرنیزه کردن آب‌ گرم‌ها ظرفیت گردشگری را ارتقا می‌دهد

فرماندار شهرستان سرعین گفت: مدرنیزه کردن آب‌ گرم‌ها در شهر گردشگری سرعین به ارتقای شاخص‌های این حوزه کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل/ کاظم دبیر دیروز در جلسه بررسی مشکلات نوسازی و بهسازی آب‌های گرم سرعین افزود: در سال‌های گذشته چندین مورد از آب‌های گرم سرعین با جلب و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی ساماندهی و مدرنیزه شدند که این خود به افزایش رضایت‌مندی گردشگران و علاقمندان به آب‌های گرم و استفاده بهینه از این منابع کمک کرده است.

وی گفت: ما یک استقبال خوبی را از سوی سرمایه‌گذاران در توسعه آب‌های گرم، احداث مجتمع‌های مدرن آب‌درمانی و همچنین احداث سالن سرپوشیده بازی کودکان شاهد هستیم که با اعلام آمادگی سرمایه‌گذاران کار به سرعت در حال انجام است.

دبیر به محورهای متعدد توسعه گردشگری سرعین تا رسیدن به سقف 7 میلیون گردشگر و افزایش مدت اقامت دو روز اشاره کرد و افزود: این افزایش حضور و اقامت برای منطقه درآمدزایی بیشتری را به همراه دارد به طوریکه در یک حساب سرانگشتی بالغ بر 10 هزار و 600 میلیارد تومان می‌توان از درآمدزایی صنعت گردشگری در سرعین استفاده بهینه داشت.

فرماندار سرعین  گفت: دیگر زمان مدیریت سنتی در شهری مثل سرعین سپری شده و ما امروز به بازاریابی، بازار داری و بازارسازی مناسب در این شهر گردشگری نیاز داریم تا بتوانیم مناسب با ذائقه سرمایه‌گذاران و مردم و گردشگران خدمات به آنها ارائه کنیم./ب

برچسب ها: سرعین ، مدرنیزه ، کردن ، آبهای ، گرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.