"خوابم می آد" و "شور و شیرین" اکران می شوند

فیلم سینمایی "خوابم می آد" به کارگردانی رضا عطاران "شور و شیرین" به کارگردانی جواد اردکانی از تاریخ 28.3 اکران می شوند.

حبیب کاوش،سخنگوی شواری صنفی نمایش در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص جلسه امروز شواری صنفی نمایش گفت:امروز جلسه شواری صنفی نمایش روز پرکاری را سپری کرد،فیلم سینمایی "خوابم می آد" به کارگردانی "رضا عطاران" در گروه آفریقا به جای فیلم سینمایی "چک" به کارگردانی "کاظم راست گفتار" از تاریخ 3.28 اکران می شود.

قرارداد فیلم سینمایی"شور وشیرین" به کارگردانی "جواد اردکانی" بعد از فیلم سینمایی "قفس طلایی" به کارگردانی "محمد زرین دست" از تاریخ 3.28 بسته شد.

فیلم سینمایی"دوستی از جنس آتش" به کارگردانی "جلال قزل ایاق" از تاریخ 3.24 در گروه عصر جدید تغيير مي كند که متاسفانه هنوز فیلمی جایگزین این فیلم نشده است.
وی تصریح کرد:فیلم سینمایی "شبکه" ساخته زنده یاد ایرج قادری از تاریخ 3.24 برداشته می شود که هنوز برای این فیلم هم جایگزینی پیدا نشده است.
کاوش درخصوص تعویض این دو فیلم و اینکه هنوز فیلمی جایگزین این دو فیلم نشده است، اظهار داشت:به دلیل جو بسیار آشفته سینما و وضعیت اکران و افت فروش فیلم های روی پرده کسی حاضر نمی شود فیلمش را اکران کند.
سخنگوی شواری صنفی نمایش همچنین درخصوص فیلم سینمایی "پس کوچه های شمرون" که قرار بود از تاریخ 24.3 اكران شود ،اظهار داشت:قرار بود فیلم سینمایی "پس کوچه های شمرون" از تاریخ 3.24 اکران شود که به دلیل جبهه گرفتن و تصمیم گیری غیر قابل توجیه حوزه هنری و شهرداری بدون اینکه فیلم را دیده باشند؛تصمیم گرفتند که این فیلم را اکران نکنند.
وی افزود:در نتیجه اکران این فیلم سینمایی به تعویق افتاد و اکران روند به همین صورت ادامه پیدا کند،شواری صنفی نمایش مجبور است در این خصوص تصمیم گیری کند .
کاوش همچنین در خصوص آشفتگی اکران فیلم های سینمایی گفت:به دلیل شوکی که از ابتدای سال به چرخه اکران وارد شده است،تهیه کنندگان کمتر تمایل پیدا می کنند،برای اینکه فیلم هایشان را اکران کنند./ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار