انتقاد شدید جواد زرینچه از هیئت مدیره استقلال

عضو هیئت مدیره تیم استقلال که در حال حاضر قصد ادامه همکاری با دیگر اعضا در باشگاه را ندارد انتقاد شدید خود را از اعضای هیئت مدیره تیم ارائه کرده است تا وضعیت حاکم در تیم استقلال را تشریع کند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، جواد زرینچه معتقد است که با شرایط خاصی ناچار به ترک تیم استقلال شده است. وی حتی معتقد است که اعضای هیئت مدیره تیم استقلال، با شرایط ایده آلی این تیم را هدایت نمی کنند و وی به این دلیل از جمع آبی ها خارج شد و به همکاری اش با این تیم ادامه نداد.

 گفتنی است، عضو سابق هیئت مدیره تیم استقلال، اعلام کرده است که اعضای هیئت مدیره این تیم ورزش شنید و اقداماتی که انجام می دهند، به نفع این تیم نیست.

زرینچه زمانی تصمیم به جدایی از جمع آبی ها گرفت که اعضای هیئت مدیره دور از نظر وی به منزل امیر قلعه نوعی رفتند و با این مربی برای حضور در تیم استقلال به توافق رسیدند این موضوع زرینچه را غافلگیر کرد و عضو هیئتت مدیره تصمیم گرفت تا استقلال جدا شود اما مشکلات وی با اعضای هیئت مدیره تیم همچنان وجود دارد.

البته اعلام شده که حتی جانشین وی را نیز مشخص کردند و قرار است ظرف چند روز آینده در خصوص حضور وی صحبت هایی انجام شود.

 شایان ذکر است: شرایط برای بازگشت جواد زرینچه به تیم استقلال وجود ندارد و از طرفی وی پیشنهاد پرویز مظلومی  را برای حضور در تیمی که وی قرار است سرمربی آن شود را نیز بپذیرفت.

 سرمربی سابق آبی ها بدلیل جدایی جواد زرینچه از تیم با حضور  امیر قلعه نوعی در استقلال، از وی درخواست کرد تا هر تیمی که رفت به این مربی را همراهی کند اما عضو هیئت مدیره سابق استقلال نپذیرفت که با سرمربی آبی ها همکاری کند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار