لرستان/

50 درصد تجارت خارجی و صادرات دارو در کشور متعلق به لرستان است

استاندار لرستان گفت: لرستان دومین تولید کننده سنگهای تزئینی کشور بوده و سنگ استان در بازارهای جهانی متقاضیان فراوان دارد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران لرستان  دکتر حبیب الله دهمرده استان گفت:لرستان در ابعاد مختلف دارای ظرفیتها و توانمندیهای خوب و ارزشمندی است ولي متأسفانه ظرفیتها و توانمندیهای لرستان به نحو مطلوب اطلاع رسانی نشده است

استاندار لرستان با بیان این نمونه که تنها 50 درصد تجارت خارجی و صادرات دارو درکشور متعلق به لرستان است یادآورشد: نمونه این صنایع در استان فراوان است.

استاندار لرستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: در راستای تحقق شعار سال، یک بسته حمایتی از صنایع ،تولید کنندگان و سرمایه گذاران طراحی و تدوین شده که این بسته از نظر ارزش کارشناسی دارای ارزش ، کارآیی و اثر گذاری فراوان است و امیدواریم در این سال به نحو مطلوب بتوانیم صنعت و فضای کار و سرمایه گذاری و تولید را در لرستان ارتقاء ببخشیم.

استاندار با بیان اینکه نان یک متاع ارزشمند الهی است که در سفره همه ما وجود دارد و لذا کیفیت آن برای مردم مهم است و چنانچه با خبازیهایی که نان را با کیفیت نامناسب و یا کم فروشی عرضه می کنند برخورد قاطعانه صورت نگیرد مردم از عملکرد ما مسئولین بدبین می شوند اظهار کرد : اگر ما مسئول هستیم قانون به ما هم اختیار و هم اراده داده است و لذا در برخورد با متخلفین و در راستای خدمت بی منت به مردم باید از تمام اختیارات و ظرفیتهای قانونی خود برای نظارت بر بازارها و تنظیم قیمتها و خدمت به مردم بهره بگیریم.

وی برپایی نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا را از خواسته های مردم عنوان کرد و ادامه داد: این نمایشگاهها هم باید نظارت شوند تا کالای مناسب و مرغوب با قیمت مناسب و تثبیت شده عرضه شود نه اینکه غیر مرغوب و بی کیفیت./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.