مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان آذربايجان‌شرقي گفت: توجه بر ضرورت‌ها، حساسيت‌ها، شتاب‌دهي به عمليات ساخت پروژه‌ها و حرکت در چارچوب قوانين گره‌گشاي مشکلات تعاوني مسکن جماران است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبريز، فاتح   در حاشيه بازديد از پروژه‌هاي شرکت تعاوني مسکن جماران با بيان اين مطلب افزود: توجه به ضرورت‌ها، حساسيت‌ها و شتاب‌دهي به عمليات ساخت پروژه‌ها علاوه بر دلگرمي اعضا، موجب شکوفايي در بخش اشتغال مي‌شود.

 وي، از پروژه‌هاي برج‌هاي جماران، ياس1، ياس2 و اميديه که توسط شرکت تعاوني مسکن جماران در حال اجرا است بازديد کرد و در جريان روند کار و پيشرفت‌هاي اخير اين تعاوني قرار گرفت.

مدير عامل شرکت تعاوني مسکن جماران نیزدر حاشيه اين بازديد اظهار کرد: 600 واحد از پروژه برج‌هاي جماران تا پايان سال 91 تحويل اعضاي اين پروژه خواهد شد.

علاالدين نورمحمدزاده در ادامه با اشاره به وضعيت مالي شرکت ابراز اميدواري کرد و گفت: با توجه به سرمايه‌هاي اندوخته شرکت تعاوني مسکن جماران و همياري اعضاي هيئت مديره اين شرکت عمليات اجرايي اين پروژه با سرعت در حال اجرا است.

مديرعامل شرکت تعاوني مسکن جماران تصريح کرد: انتظار مي‌رود ظرف يک سال شاهد تحويل واحدهاي مشخص شده به اعضا باشيم. وي ادامه داد: هشت بلوک 168 واحدي پروژه ياس 2 پيشرفت 40 درصدي دارد که تا خرداد ماه سال 92 تحويل اعضاء خواهد شد.

مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان آدربايجان‌شرقي در ادامه اين بازديد از راه‌اندازي بانک ايده براي نخستين بار در استان خبر داد. فاتح افزود: تسهسلات ويژه‌اي در زمينه تجاري‌سازي ايده نخبگان اعطا مي‌شود.

وي افزود: با تبادل نظر اعضاي اتاق فکر تعاون، کارآفريني و اشتغال در راستاي حمايت از طرح‌ها و ايده‌هاي نو مقرر شد نسبت به طراحي اساس نامه بانک و نحوه عقد قرارداد و برگزاري جشنواره ارائه ايده نو اقدام شود.

فاتح، استفاده از ظرفيت‌هاي موجود براي تشکيل ساختار حقوقي به صورت موسسه مردم‌نهاد را ضروري دانست و اظهار کرد: برگزاري جشنواره‌هايي با عنوان بانک ايده بهترين کار در گام‌هاي نخست است.

وي خاطرنشان کرد: حمايت از شرکت‌هاي دانش‌بنيان به صورت کمک‌هاي بلاعوض، اعطاي سرمايه‌هاي حمايتي و ريسک‌پذير و وام‌هاي بلند مدت با نظارت شوراي عالي علوم، تحقيقات و فناوري و توسط پارک‌هاي علم و فناوري و مراکز رشد و کارآفريني دانشگاه‌ها صورت مي‌گيرد.

فاتح افزود: حضور جوانان مستعد و نيروي انساني فوق‌العاده هوشمند و متعهد، حجم بالاي پژوهش‌ها و ابتکارات و پيشرفت‌هاي شگرف در حوزه علم و فناوري لزوم تغيير رويکردها براي تبديل اين علوم به محصول و تجاري کردن آن ها را صد چندان کرده است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.