برگزاری دوره آموزش و پرورش نماز

رئیس اداره خدمات تکنولوژی و آموزشی اداره کل آموزشی ، عقیدتی وزارت جهاد کشاورزی از برگزاری دوره آموزش و پرورش نماز ویژه خانواده های کارمندان وزارت به طور سالانه خبر داد.

حسین بیات در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: در راستای برنامه های ترویج فرهنگ نماز و نماز خوانی وزارت جهاد کشاورزی ویژه خانواده های کارمندان، دوره پژوهشی نماز در قالب ارائه کتابی با محوریت نماز به 1800 نفر از خانواده های کارمندان به صورت غیر حضوری هر ساله برگزار می شود.

وی با اشاره به حضور فرزندان دختر و پسر و همسران کارمندان وزارت جهاد کشاورزی در این دوره آموزشی گفت: در هر دوره کتابی با موضوع نماز به مخاطبان ارائه شد و شرکت کنندگان حدود یک ماه و نیم فرصت دارند به سوالات دوره با مطالعه کتاب پاسخ دهند.

بیات ادامه داد: در پایان هر دوره به منتخبان آزمون غیر حضوری به قید قرعه جوایزی اهدا می شود.

** برگزاری دوره های آموزشی و توجیهی ویژه ائمه جماعات

رئیس اداره خدمات تکنولوژی و آموزشی اداره کل آموزش، عقیدتی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به حضور 75 نمازخانه و 75 ائمه جماعات در سطح حوزه مرکزی تهران و مراکز حومه ی کرج گفت: کلاسهای آموزش قرآن، صحیح خوانی سوره حمد و کلاسهای توجیهی ویژه ائمه جماعات در حوزه مرکزی تهران و مراکز حومه ی کرج به طور سالانه برگزار می شود.

بیات اظهار داشت: همچنین ائمه جماعات برگزاری جلسات بیان احکام و بزرگداشت مقام معصومین در شهادت و ولادت اهل بیت (ع) را در مراکز جهاد کشاورزی بر عهده دارند./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.