خارش های ناگهانی پوست سرتان را جدی بگیرید

یکی از بیماری های پوستی که درفصل گرما شاهد آن هستیم عفونت درماتیت سبورئیک است.

محمدرضا ورزی متخصص پوست و مو در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت:  یکی از بیماری های پوستی که در فصل گرم شاهد آن هستیم عفونت قارچی درماتیت سبورئیک است.
وی با بیان این مطلب افزود: شیوع این بیماری که مشخصا پوست کف سر را هدف قرار می گیرد در فصل گرما بسیار زیاد است و خیلی از افراد را چه زن و چه مرد با دردسر روبرو می کند.
ورزی تصریح کرد: معمولا خارش های شدید پوست سر پوسته ریزی و التهاب کف سر از نشانه های بارز ابتلا به این بیماری هستند گاهی حتی التهاب ناشی از این بیماری ابروها را هم در بر می گیرد به طوری که قرمزی و پوسته ریزی در قسمت ابرو دیده می شود.
وی اظهار کرد: در این شرایط بهترین راه مراجعه به متخصصان پوست و مو است چون عامل اصلی بروز این مشکل نوعی بیماری عفونی است که بدون درمان دارویی درمان نمی شود.
ورزی خاطر نشان کرد: بنابراین اگر با خارش غیر منتظره پوست سر و التهاب ناشی از آن در کف سرتان روبرو هستید بهتر است حتما با مراجعه به متخصصان پوست و مو برای درمان مشکل تان وقت بگذارید./عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۶ ۰۸ دی ۱۳۹۵
سلام
مدتی است پیوند دستها وانگشت دستها وزانو پاهایم وقوزک پایم و وسط باسنم خارش دارد دوباربه دکترپوست مراجعه وداروی ترکیب داد اما درمان نشده وتقریبا مسکن بود حال بفرمائید چکارکنم/ باتشکر فراوان محمودی
آخرین اخبار