اجرای طرح Wi-Fi شهر تهران در اماکن عمومی

توافقنامه نصب تجهیزات و ارائه خدمات دسترسی به شبکه بی‌سیم مبین نت در اماکن عمومی شهر تهران، دیروز در جلسه هیئت مدیره بین سازمان و شرکت مبین نت، منعقد شد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران، این جلسه با حضور سید مناف هاشمی، معاون شهردار تهران، علی اصغر قائمی، مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، اعضای هیئت مدیره و معاونین این سازمان و مدیر عامل و هیئت همراه شرکت ارتباطات مبین نت برگزار و توافقنامه در 11 ماده و دو تبصره امضا شد.
 موضوع این توافقنامه، ارائه و راه‌اندازی خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم از طریق ایجاد شبکه Wi-Fi طرح (WiMo-Tehran) و سرویس‌های مورد نظر شهرداری در اماکن عمومی شهر تهران به مدت پنج سال تا خرداد 1396 است.
 لازم به ذکر است که اماکن عمومی معرفی شده از سوی شهرداری تهران ابتدا توسط کارشناسان شرکت مبین نت بررسی شده و در صورتی که تحت پوشش شبکه مبین نت بود نسبت به راه‌اندازی این طرح، اقدام می‌شود.
شرکت مبین نت نيز متعهد است همه سایت‌های شهرداری تهران را مثل پرتال شهرداریwww.tehran.ir  و سایت محلات شهر تهرانwww.mytehran.ir  و سایت های متعلق به بانک شهر در همه دستگاه‌های نصب شده در شهر تهران به صورت رایگان و بدون محدودیت پهنای باند در دسترس عموم قرار دهد.
 پس از اجرای این طرح، کاربران در اماکن عمومی با استفاده از موبایل یا کامپیوترهای شخصی خود می‌توانند به طور رایگان به سایت‌های مذکور، متصل شوند و از سرویس‌های آنلاین شهرداری تهران استفاده نمایند. همچنین در صورت نیاز به اتصال به شبکه اینترنت با ورود رایگان به سایت مبین نت www.mobinnet.ir و ایجاد یک حساب کاربری می‌توانند به شبکه جهانی نیز متصل شوند.
برچسب ها: اینترنت ، شهرداری ، سیار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار