«امیر حسین فردی» دبیر پنجمین جشنواره داستان انقلاب شد

با صدور حكمی از سوی محمد حمزه زاده معاون حوزه هنری، امیرحسین فردی به عنوان دبیر هنری پنجمین جشنواره داستان انقلاب معرفی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران از حوزه هنری محمد حمزه زاده معاون هنری و رئیس جشنواره های حوزه هنری، امیر حسین فردی مدیر مركز آفرینش های ادبی را به سمت دبیر هنری پنجمین جشنواره داستان انقلاب منصوب كرد.
بر اساس این گزارش در بخشی از متن حكم حمزه زاده آمده است: «با عنایت به تلاش ارزشمند جنابعالی در به ثمر نشاندن نهال جشنواره داستان انقلاب و سكانداری موفق دوره های پیشین، به موجب این حكم به سمت دبیر هنری پنجمین جشنواره داستان انقلاب منصوب می شوید. واضح است كه تجربیات و دغدغه های ذاتی حضرت عالی در رشد و بالندگی ادبیات انقلاب، منجر به جشنواره ای فاخر و شایسته انقلاب و آرمان های آن خواهد شد.»
امیرحسین فردی كه خود مبتكر شكل گیری و برگزاری جشنواره داستان انقلاب است، از جمله چهره های سرشناس عرصه ادبیات پس از انقلاب بوده كه جریان بچه های مسجد و ظهور بسیاری از چهره های ادبی پس از انقلاب اسلامی مرهون تلاش های اوست.
امیرحسین فردی، مدیر مركز آفرینش های ادبی حوزه هنری است كه با نشریه هفتگی «كیهان بچه ها» اُنسی 30 ساله داشته و كماكان به عنوان مدیر مسئول این نشریه نیز مشغول فعالیت است.
مخاطبان عرصه ادبیات داستانی انقلاب اسلامی، از آثار امیرحسین فردی می توان به «آشیانه درمه»،«سیاه چمن»،«یك دنیا پروانه»، «كوچك جنگلی» و «اسماعیل» اشاره كرد.
رمان «اسماعیل» امیر حسین فردی تاكنون در خارج از كشور به چند زبان خارجی ترجمه شده است.
لازم به ذكر است پنجمین جشنواره داستان انقلاب با رقابت بین نویسندگان داستان های بلند و كوتاه با موضوع انقلاب اسلامی، به همت حوزه هنری در بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد./م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار