رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داد؛

تعداد ثبت نام پزشکان عمومی در یزد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: تعداد ثبت نام پزشکان عمومی در یزد رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داده است.

به گزارش سرويس بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا در یزد، دکتر سیدجلیل میرمحمدی از اجرای نسخه 02 پزشک خانواده  از نیمه مرداد ماه جاری در یزد خبر داد و گفت: اجرای نسخه 02 پزشک خانواده ( پزشک خانواده و نظام ارجاع درمناطق شهری)  شاه بیت فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی یزد در سال جاری است.

وی با اشاره به همکاری و تعامل مثبت سازمانهای ذیربط جهت اجرایی شدن این طرح تا کنون، اظهار امیدواری کرد: باهمکاری و تعامل سازمانهای بیمه گر استان این طرح ملی  با تمام قوت  و با بهترين کیفیت در استان یزد نیز اجرایی شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به میزان اعتبارات اختصاص یافته در این طرح ملی گفت:  در مرحله اول اجرای طرح، در استان یزد برای پزشکان ماهانه دو میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

میرمحمدی عنوان کرد: اگر این طرح به درستی اجرا شود و بیمه‌ها همان‌گونه که تاکنون حمایت  و همکاری همه جانبه داشته اند حمایت های لازم صورت گیرد  راه درمان بسیاری از مشکلات هموار و راه ورود بسیاری از بیماری‌ها مسدود می‌شود.

دکتر میرمحمدی با اشاره به تعداد بالای ثبت نام پزشکان عمومی یزدی در طرح پزشک خانواده افزود: تاکنون 400 پزشک عمومی در این طرح ثبت‌نام کرده‌ اند.

وی متذکرشد:  ثبت نام پزشکان عمومی یزدی در طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری رتبه برتر را در کشور از نظرتعداد ثبت نام کنندکان به خود اختصاص داد./عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار