ویژه برنامه های بزرگداشت عید بزرگ از رادیو تهران

ویژه برنامه های متنوعی در روز دوشنبه به مناسبت بعثت رسول مکرم اسلام (ص) از شبکه رادیویی تهران پخش می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛شبکه رادیویی تهران ویژه برنامه های گوناگونی را با موضوعات مختلفي مانند، تبيين و تحليل شخصيت پيامبر اكرم (ص)،پخش مراسم سخنرانی و مدیحه سرایی با هدف توسعه فرهنگ اسلامی از شبکه رادیویی تهران پخش خواهد کرد.
برنامه "صبح تهران" روز دوشنبه 29 خرداد، از ساعت 7 تا8:30 به صورت زنده به نقش بعثت رسول مکرم اسلام (ص) در تحول روحی انسانها می پردازد و با هنرمندان و ورزشكاران مصاحبه خواهد داشت.
برنامه "آفتاب مهربانی " از ساعت 9 تا 11 با آیتم های شاد و مفرح همراه با موسیقی ها و قطعات نمایشی جذاب با معرفی شاعران اهل بیت به طور زنده از شبکه رادیویی تهران پخش می شود.
گروه نیمروزی رادیو تهران نیز از ساعت 11 تا 16 ویژه برنامه " مبعث رسول ا.." را با مولودی خوانی، سخنرانی درباره زندگانی و اهداف والای پیامبر اکرم (ص)، تواشیح و ابتهال خوانی و برنامه‌های متنوع شاد فرهنگی از رادیو تهران پخش خواهد کرد. همچنین "عصر بخیر تهران" از ساعت 16 تا 18 به طور ویژه بر روی آنتن خواهد رفت.
مکث 94،مسابقه ای مرتبط با مبعث رسول اکرم (ص) برگزار می کند؛ در تسبیح باران، آیت الله سبحانی از مبعث پیامبر اکرم (ص) برای مخاطبان می گوید و گفتگو با زوج هایی که بعثت پیامبر (ص) را روز شروع زندگیشان قرار داده اند./ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار