مجوز ساخت بازی رایانه‌ای«صداقت» صادر شد

شورای صدور پروانه ساخت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای مجوز ساخت بازی «صداقت» را با موضوع آموزشی – اجتماعی و سبک نقش آفرینی صادر کرد.

به گزارش سرويس فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، این شورا پس از بررسی طرح ساخت بازی رایانه ای «صداقت » به نویسندگی سیدناصر جوادی نیا، به این بازی مجوز تولید داد.
آواتار برای گذر از یک مسیر پرمعما (نقشه یک قصر قدیمی و مسیرهای پیرامون ) باید منابع مالی خود را حفظ کند و در صورتی برنده می شود که بتواند با حفظ شرایط به پایان مسیر بازی برسد. این بازی اقتباسی از یک بازی صفحه و مهره است که در آن چهار آواتار می توانند همزمان بر روی یک رایانه شخصی( PC)  بازی کنند.
در سرزمینی به اسم کامکاران رسم بر این است که نوجوانان را برای کسب مهارت های زندگی به سفر می فرستند. این کارتحت نظارت پیری به نام حکم یار انجام می شود. او رموز سفر را کم کم و در حین سفر به آنها می آموزد. هر نوجوانی که بتواند از تمام مراحل به درستی عبور کند به مقام نوجوان کامکار می رسد.
بر اساس اعلام شورای صدور پروانه ساخت بنیاد ملی بازی های رایانه ای، پروانه ساخت صرفا یک مجوز اولیه برای تولید بازی است و تأیید توانایی متقاضی در تولید محصول نیست. بنابراین پس از تولید، اخذ پروانه مالکیت و مجوز انتشار الزامی است.
متقاضیان دریافت پروانه تولید «بازی های رایانه ای» می توانند به وب سایت معاونت نظارت و ارزشیابی بنیاد ملی بازی های رایانه ای به نشانی www.ebazi.org مراجعه و نسبت به دریافت و تکمیل فرم های مربوطه اقدام کنند./ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار