رييس شورای سیاستگذاری وزارت بهداشت:

بسیاری از قوانین وزارت بهداشت باید بازنگری شود

در بسياري از مجموعه ها از جمله وزارت بهداشت، قوانين زيادي وجود دارد كه مربوط به زمان گذشته است و اكنون وقت آن فرا رسيده تا نگاهي جديد به اين قوانين داشته باشيم.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دكتر باقر لاريجاني، رییس شورای سیاستگذاری وزارت بهداشت با بیان این مطلب، گفت: بايد روش هاي مرسوم و روز مره را بازبيني كرده و در راستاي نوآوري گام برداريم.

دكتر باقر لاريجاني، خواستار ارتباط با دانشگاه هاي اسلامي و بحث در خصوص شاخص هاي نوآوري شد و افزود: همكاري با رشته هاي ديگر نيز بسيار تاثير گذار است چرا كه توسعه علوم در درون آن علم نيست، بلكه بايد در مرز ميان رشته ها حركت كرد.

رئيس دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاكيد بر قرار دادن نوآوري در رسالت كاري دانشگاه علوم پزشکی تهران، يادآور شد: در گذشته دانشگاه تنها گسترش تعليم و تعلم را وظيفه خود مي دانست، پس از مدتي دانشگاه نقش هاي بهتري را براي خود متصور شد و در اين راستا، ارائه خدمات نيز در زمره رسالت هاي آن قرار گرفت. اكنون نيز بايد نقش نوآور بودن را براي دانشگاه در نظر گيريم.

وی با بيان اينكه حيات انسان محدود بوده و آنچه باقي مي ماند فعاليت هاي تاثير گذار افراد است، تصريح كرد: ارائه حركت هاي نوآورانه در مجموعه اصيل دانشگاه كه يكي از كانون هاي ارزشمند علم محسوب مي شود مي تواند موجب بهبود وضعيت سلامت شود./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار