8 روز تا برپایی چهاردهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک؛

”افسانه زمانی”: جشنواره بين المللي نمايش عروسكي محلي براي تبادل تجربيات است

افسانه زمانی گفت: جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک كه هر دو سال يك بار برگزار مي شود محل مناسبي براي تبادل تجربيات بين هنرمندان عرصه تئاتر عروسكي ايراني و خارجي است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، افسانه زمانی كه با نمايش "مَلي" در بخش صحنه‌ای چهاردهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک حضور دارد در گفت و گو با روابط عمومي چهاردهمين جشنواره بين المللي نمايش عروسكي،  با اشاره به اين كه اين جشنواره محلي براي تبادل تجربيات و اطلاعات هنرمندان است، گفت:  در واقع جشنواره فرصتي براي نمايشگران عروسكي است تا آثار خود را عرضه كنند و علاوه بر اين مي توانند از آثار بخش بين الملل براي افزايش تجربيات خود نيز بهره ببرند.

زماني در ادامه با بيان اينكه تمرينات نمايش "مَلي" همچنان در تماشاخانه سنگلج ادامه دارد، اظهار كرد: متن نمايش  كه هنگامه مفید نوشته كاملا ايراني است و كاري خانوادگي محسوب مي شود و بازیگران کار، عروسک گردانی را هم بر عهده خواهند داشت.

گفتنی است افسانه زمانی پیش از این در سیزدهمین دوره از جشنواره بین المللی نمایش عروسکی نمایش "دختران باغ های قالی" را به صحنه برده بود.
چهاردهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک از 10 تا 15 تیرماه با حضور گروه های تئاتر خارجی و ایرانی و با دبیری "اردشیر صالح پور" در تهران برگزار می شود./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار