اذعان وستروله: ایجاد پول واحد یورو اشتباه بود

گوئیدو وستروله وزیر امور خارجه آلمان با بیان اینكه ایجاد پول واحد یورو بدون هماهنگی در امور مالی و اقتصادی امری اشتباه بود، خواستار سرعت بخشیدن به روند یكپارچگی اروپا شد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران، وی در ادامه با بیان اینكه ایجاد پول واحد یورو بدون هماهنگی كافی كشورهای حوزه یورو در زمینه سیاست های اقتصادی و مالی امری  اشتباه بود، گفت، راه حل این موضوع تكمیل روند یكپارچگی است.

روزنامه فرانسوی لوفیگارو به نقل از وزیر امور خارجه آلمان نوشت: بحران، لزوم سرعت بخشیدن به ادغام و یكپارچگی را نشان داده است.

وستروله در ادامه افزود: تایید مجدد طرح یكپارچگی اروپا اقدامی كلیدی برای زنده كردن دوباره اعتماد به بازار و غلبه بر بحران بدهی است.

وزیر امور خارجه آلمان گفت، اگر این احساس وجود داشته باشد كه اروپا به خود اعتماد نداشته و برای پیشرفت تلاش نمی كند، هیچ سرمایه گذاری خطر سرمایه گذاری در اروپا را نمی پذیرد.

بر پایه این گزارش، صدراعظم آلمان، رئیس جمهور فرانسه و نخست وزیر اسپانیا در حال حاضر در پایتخت ایتالیا به سر می برند تا همراه با نخست وزیر ایتالیا در مورد بحران بدهی در اروپا و نحوه مقابله با آن گفتگو كنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار