آخرین اخبار پرسپولیس؛

زادمهر رفتنی شد! / افشین شاید ، حمید هرگز!

با توجه به اینکه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات سر و صدای زیادی در جامعه ورزش بوجود آورده این بار رفتن محمدرضا زادمهر سروصدای جدیدی در این باشگاه بوجود آورده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سعید شیرینی که در گذشته معاون اجرايی باشگاه پرسپولیس بوده و پس از گذشت زمان به عنوان مدیر روابط عمومی انتخاب شد و جای قریب را گرفت اکنون به عنوان سرپرست این تیم انتخاب شد و محمدرضا زادمهر جای خود را به وی داده است.

گفتنی است، پیشکسوتان پرسپولیس با تغییراتی که در پست سرپرستی این باشگاه بوجود آمده کمی دلخور شده اند زیرا زادمهر نماینده پیشکسوتان سرخپوشان در پرسپولیس بوده و اکنون با ورود یک فرد غیر فوتبالی در این پست موجبات ناراحتی بزرگان این تیم پرطرفدار فراهم شده است.

*مذاکرات با سرمربیان آینده ادامه دارد

شنیده ها حاکی از این است که با مذاکراتی که رویانیان با برونو متسو انجام داده، این مربی فرانسوی برای همکاری با سرخپوشان تقاضای هشتصد هزار دلار از مدیر عامل این باشگاه کرده و کالدرون نیز از رویانیان خواسته تا برای همکاری با سرخپوشان یک میلیون و ششصد هزار دلار به او اختصاص دهند این در حالیست که رویانیان با یک مربی دیگر که احتمال می رود، ملیت آن کروات باشد در حال مذاکره است.

*دنیزلی خبر قطعی را خواهد داد

لازم به ذکر است، امروز دوم تیر مصطفی دنیزلی با توجه به اینکه مذاکرات تلفنی خود را با رویانیان آغاز کرده و قراراست خبر قطعی مبنی بر همکاری و یا عدم همکاری خود با سرخپوشان پایتخت را بدهد.

*افشین شاید حمید هرگز!

در پایان با توجه به رغبت محمد رویانیان مبنی بر اینکه یک مربی ایرانی بر روی نیمکت این فصل پرسپولیس حاضر باشد احتمال می رود که افشین پیروانی بتواند به این مهم دست پیدا کند زیرا وی سرمربی این تیم بوده و به زبان خارجی مسلط است و در این مورد اعلام آمادگی کرده اما حمید استیلی به دلیل اینکه ارتباط خوبی با هواداران ندارد، نمی تواند شانسی در این مورد داشته باشد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار