مشهد/

نیاز به 400 مربی برای فعالیت در مدارس قرآن خراسان رضوی

رئیس اداره قرآن و عترت آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در استان خراسان برای فعالیت در مدارس قرآن به 400نفر مربی نیاز داریم.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، میکائیل باقری در چناران با بیان اینکه در استان خراسان برای فعالیت در مدارس قرآن به 400نفر مربی نیاز داریم، اظهار کرد: داشتن تخصص و  اخلاق قرآنی از جمله معیارها و شرایط جذب مربیان قرآن است.

وی افزود: از بین این افراد 4 برابر ظرفیت مورد نیاز را برای مصاحبه دعوت کردیم که در پایان دور اول مصاحبه‌ها تاکنون فقط توانستیم 250 نفر از مربیان مورد نیاز خود را جذب کنیم.

وی ادامه داد: برای جذب 150 نفر دیگر باید مجددا افراد دیگری را جهت مصاحبه دعوت کنیم تا افراد متخصص مورد نیاز را برای سال تحصیلی آینده جذب کنیم.

رئیس اداره قرآن و عترت  کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به آغاز رقابت گروه دوم مسابقات قرآن و معارف اسلامی از اول تیرماه که شامل 550 نفر دانش آموز دختر مدارس راهنمایی و متوسطه است، گفت: منتخبان این گروه اوایل تیرماه معرفی می‌شوند.

باقری خاطرنشان کرد: از چهارم تا 10 تیرماه نیز آخرین گروه دانش‌آموزان شامل یک‌هزار و 128 نفر دیگر در اردوگاه گلمکان چناران به رقابت می‌پردازند./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.