خبرنامه منطقه 21:

برگزاری اختتامیه کارگاه آموزشی جامعه ایمن

شهردار منطقه 21 گفت:‌ جلسه اختتامیه کارگاه آموزشی ابتکارات جامعه محور از 7 تیر به مدت 2 روز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سلیمی افزود:‌ در راستای ارتقای دانش ایمنی مسئولان و دست اندرکاران شهرداری ها و نهادهای مردمی و محلی بامفاهیم و رویکرد ایمنی در جامعه با به کارگیری توان علمی و تخصصی دانشگاه های متعامل و متخصصین علمی و فنی مجموعه با پشتیبانی اداره کل تشکیلات شهرداری تهران اقدام به برگزاری اختتامیه کارگاه آموزشی ابتکارات جامعه محور می نماید.

وی در ادامه بیان کرد: برگزاری این کارگاه ما براساس حضور حداکثری افراد تأثیرگذار در شهرداری های مناطق و شهرهای مجری پروژه جامعه ایمن برای دستیابی به شهر و جامعه ایی ایمن تر از طریق سطح دانش و بینش ایمنی برنامه ریزی شده است.

تقسیم بندی تهران به پنج پهنه شمال (مناطق 1،2،3،5و 22) جنوب(20،16،15،14) شرق( 4، 8 و 13) مرکز (6، 7، 10، 11 و 12) و غرب‌(21، 19، 18، 17 و 9) برای پوشش فراگیر و استحصال نتیجه بهتر با ح ضور رؤساء، جانشینان دبیران، کارشناس و اعضای کارگروه های تخصصی کمیته های راهبری جامعه ایمن مناطق و همین طور معاونین برنامه ریزی شهرداران نواحی، مدیران روابط عمومی، رؤسای ادارات مناطق صورت گرفته است.

*تشکیل شورای سلامت در منطقه

وی در بخش دیگری اذعان کرد: شورای سلامت در خانه سلامت ویلاشهر با موضوع بهداشت محیط تشکیل که در این جلسه کارشناس واحد سلامت در ادامه اجتماعی و فرهنگی شهرداری و دبیر شورای این محله حضور داشتند، البته این تشکیل شورای سلامت در خانه سلامت شهرک شهرداری و شهرک غزالی تشکیل شد.

*برنامه های اعیاد شعبانیه در سطح ناحیه 3

وی در بخش دیگری گفت: ماه شعبان مصادف با میلاد 6 امام بزرگوار امام حسین(ع)، امام سجاد(ع) و حضرت ابوالفضل و امام زمان (عج) که به همین مناسبت سلسله جشن هایی را در سطح بوستانها و مساجد برنامه ریزی کرده ایم که با مشارکت دبیران شورایاری و مدیران محله برگزار خواهیم کرد.

شهردار منطقه خاطر نشان کرد: جشن میلاد سیدالشهدا امام حسین (ع) در روز سوم شعبان، جشن شفای آب و ادب ‌در روز چهارم شعبان در روز پنجم شعبان و جشن انتظار در نیمه شعبان در سطح ناحیه سه برگزار خواهد شد./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار