بهنام ابوالقاسم پور:

مدیریت پرسپولیس باز هم به دنبال اولویت های خارجی است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص گزینه های سرمربیگری این تیم گفت: به نظرم مربیان داخلی نسبت به خارجی ها بهترین گزینه برای هدایت سرخپوشان هستند.

بهنام ابوالقاسم پور  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، افزود: مربی داخلی با فرهنگ و خصوصیات بازیکنان ما شناخت بیشتری دارد اما گزینه خارجی زمان می برد تا نسبت به توانایی های بازیکنان آشنا شود.

ابوالقاسم پور اظهار داشت: مربی خارجی وقتی تیم نتیجه نگیرد بهانه تراشی می کند که بر اساس سلیقه و خواستم مسئولان بازیکنان مدنظرم را نگرفتند اما مربی داخلی این مشکل را ندارد.

وی درباره بازیکنان جذب شده در تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا الان بازیکنان بزرگ که جزو ملی پوشان هستند به ترکیب پرسپولیس اضافه شدند این بازیکنان باید بدانند که پرسپولیس تیم بزرگی است و باید احساس مسئولیت داشته باشند چرا که هواداران سرخپوشان انتظارات زیادی از آنها برای ارائه یک بازی جذاب و دیدنی دارند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص احتمال برداشتن جاذم حذفی از سوی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: بعید می دانم که فیفا حذف جام حذفی را بپذیرد.

برداشتن جام حذفی باعث میشود که کیفیت تیم های لیگ برتر هم پایین بیاد و انگیزه آنها برای بدست آوردن سهمیه جام باشگاه های آسیا از بین میرود که به نظرم این اقدام درستی نیست./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار