فيروز صفه تعليق شده است!

بر خلاف انتشار اخبار مبني بر انحلال فيروز صفه فعاليت هاي اين تيم به حالت تعليق در آمده است.


به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، در چند روز اخير به طور گسترده اخباري مبني بر انحلال باشگاه فيروز صفه اصفهان و انصراف كتبي از حضور در رقابت هاي ليگ برتر مطرح شده است.
 در حالي كه مديران باشگاه فولاد ماهان اصفهان و فيروز صفه رسما تيم را منحل نكرده اند.
 تيم فوتسال فيروز صفه اصفهان به دليل كم توجهي به فوتسال ايران به حالت تعليق درآمده است و در صورت حل مشكلات اين باشگاه با كميته فوتسال بار ديگر فيروز صفه اصفهان فعاليت هاي خود را از سر خواهد گرفت.
 لازم به ذكر است:  واكنش عباس ترابيان، رئيس كميته فوتسال با انتشار خبر تعليق فيروز صفه اصفهان باعث ناراحتي مديران اين باشگاه شده عباس ترابيان بعد از اعتراضات پياپي  مديران اين باشگاه به راحتي با تعليق و انحلال باشگاه موافقت كرده اعلام كرد رقابت هاي ليگ برتر امسال با تعداد تيم هاي كمتري برگزار مي شود.
 علت موافقت ترابيان اعتراضات پياپي ماهاني ها به كميته فوتسال وانتقاد  از عملكرد عباس ترابيان است
ماهاني ها به قدري نسبت به مديريت عباس ترابيان معترض هستند كه در نامه اي علي كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال  از او درخواست كردند كه براي بهبود وضعيت فوتسال نسبت به مديريت كميته فوتسال تجديد نظر بكند در غير اين صورت هر دو تيم فولاد ماهان اصفهان و فيروز صفه از رقابت هاي ليگ برتر فوتسال  كناره گيري خواهند كرد.
 شايان ذكر است:  با انتشار اين نامه كه به صورت بيانيه اي درآمده و دراختيار رسانه ها قرار گرفت عباس ترابيان هيچ واكنشي نشان نداد  علي كفاشيان هم بدون توجه به درخواست فولاد ماهان به تركيب مديريتي كميته فوتسال دست زد.
 اين اقدام كميته فوتسال و فدراسيون فوتبال و بي توجهي ترابيان نسبت به اعتراض فولاد ماهان در رقابت هاي ليگ 90  دراعتراض به پايمان شدن حق اين باشگاه به مديران ماهان تصميم گرفتند فيروز صفه اصفهان را تعليق كنند تا مرجعي نسبت به اعتراضات آنها رسيدگي كند.
 شايان ذكر است:  علاوه بر فيروزه صفه اصفهان در حال حاضر حضور  فولاد ماهان اصفهان  هم در هاله اي از ابهام قرار دارد با وجود انتشار اخباري مبني بر جلسه شخصي محمد رضا ساكت مدير عامل فولاد ماهان اصفهان با عباس ترابيان و حل شدن مشكلات هيچ مشكلي برطرف نشده و به زودي در مورد عملكرد فولاد ماهان اصفهان وحضور يا انحلال اين باشگاه هم در هيات ريشه فولاد ماهان تصميم گيري شده و احتمال قوي وجود دارد كه فولاد ماهان اصفهان هم تعليق شده و يا متحمل شود.
 از سوي ديگر همچنان  بحث انحلال شهيد منصوري قرچك مطرح است  كريم منصوري هنوز تصميمي براي تيم  دادن در ليگ برتر نگرفته است و همچنين در حال مكالمه است تا امتياز اين تيم را به شهر داري قرچك واگذاري كرده و از تيمداري در فوتسال كناره گيري كند.
 ليگ برتر 91 با اين اوصاف پيش از شروع  درگير حاشيه هاي زيادي است در صورت قطعي شدن انحلال اين تيم ها به نظر مي رسد ليگ امسال با مشكل جدي مواجه شود و عباس ترابيان رئيس كميته فوتسال  بايد به گونه اي با برخورد شديد تر جلوي بروز اين حاشيه ها را گرفته تا امسال  هم با اين تهديد ها شاهد ليگ پر حاشيه اي مانند سال قبل نباشيم./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.