حاتمی:

تکلیفم با شهرداری امروز مشخص می شود

بازیکن فصل گذشته تیم آلومینیوم هرمزگان که بصورت قرضی در این تیم توپ می زد برای حضور دوباره در این تیم نیاز به رضایت نامه شهرداری تبریز دارد از اینرو امروز شنبه سوم تیر با مسئولان شهرداری دیدار می کند.

بابک حاتمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: ضمن گذشته بخاطر حضور میثاقیان بصورت قرضی از شهرداری تبریز به آلومینیوم هرمزگان پیوستم و به مدت یک فصل با پیراهن این تیم به میدان رفتم حال با پایان بازی های لیگ یک و صعود آلومینیوم به رقابت های برتر مسئولان شهرداری خواهان جذب و حضور دوباره ی من در این تیم مستند این در حالی است که به هیچ عنوان قصد بازگشت به تیم شهرداری و رقابت های لیگ یک را ندارم.

حاتمی افزود: از اینرو در هفته های پیش با مسئولان شهرداری برای صدور رضایت نامه ام وارد مذاکره شدم آنها در ابتدا مبلغ 200 میلیون تومان را برای صدور رضایت نامه ام پیشنهاد دادند اما بعد از مدت زمان اندکی تغییر عقیده دادند و مبلغی را که قرار بود بصورت غیرنقد از من طلب کنند بصورت نقد خواهان شدند که این مسئله من را دچار مشکل کرد چرا که این مقدار پول را در حساب خود نداشتم.

وی افزود: این مسئله را با مسوولان باشگاه آلومینیوم هرمزگان مطرح کردند و باتوجه به اینکه آنها خواهان جذب دوباره ی من هستند پیشنهاد مسئولان شهرداری تبریز را مبنی بر پرداخت 200 میلیون تومان را پذیرفتند و به احتمال فراوان جباری زاده مدیرعامل باشگاه آلومینیوم این مبلغ را به باشگاه شهرداری پرداخت و رضایت نامه ام را دریافت می کند.

حاتمی ادامه داد: البته علاوه بر باشگاه آلومینیوم تیم هایی چون ذوب آهن اصفهان نیز تمایل به جذب من داشتند اما بدلیل عدم توان مالی برای پرداخت رضایت نامه ام با مشکل روبرو شدند و لذا پیشنهاد خود را پیگیری نکردند و حضور در این تیم به طور کامل منتفی شد.

وی افزود: شنبه سوم تیر با مسئولان شهرداری تبریز جلسه ای در این خصوص برگزار می کنم و درخصوص شرایط صدور رضایت نامه ام به بحث و تبادل نظر می نشینم و به احتمال فراوان تا پایان امروز سوم تیر تکلیف تیم فصل بعدم مشخص می شود اما طبق اتفاقات موجود به احتمال فراوان تیم فصل بعد آلومینیوم هرمزگان است البته امیدوارم که باشگاه شهرداری به مبلغ پیشنهادی خود مبنی بر صدور رضایت نامه ام اضافه نکند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار