مشحون:

اجازه باخت بدهند، تيم "ب" را هم اعزام مي كنيم/ نبايد همه جا اول شد

رئيس فدراسيون بسكتبال تاكيد كرد: اگر آنهايي كه هميشه به برد علاقمند هستند اجازه باخت هم به ما بدهند، دليلي براي فرستادن تيم "الف" به تمام مسابقات نيست.


محمود مشحون در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران،  در مورد اعزام تيم هاي ملي " الف" يا" ب" به جام هاي ويليام جونز و استانكوويچ تصريح  كرد: هنوز نمي توان صحبت قطعي در اين مورد انجام داد اما احتمال اعزام تيم اصلي به جام استانكوويچ با عنوان ورودي مسابقات جام ملت هاي آسيا سال آينده زياد است از طرفي شانس فرستادن تيم "ب" و بازيكنان جوانتر هم  هست .
وي ادامه داد:  اگر برخي افراد كه هميشه علاقمند به برد هستند اجازه باخت در برخي مسابقات را بدهند ، دليلي ندارد كه هميشه تيم" الف "خود را به مسابقات بفرستيم،  گاهي هم تيم" ب" را به رقابت هاي مهم اعزام مي كنيم و در اين ميان  با جا افتادن اين بازيكنان احتمال اول نشدن تيم هم هست.
 مشحون تاكيد كرد: هميشه كه نمي توان اول بود اگر در هر رقابتي براي اول شدن برويم بايد همان تيم اصلي مان را هم به مسابقات مختلف اعزام كنيم.

*مجبور به اعزام تيم اصلي به اردن بوديم

 از رئيس فدراسيون بسكتبال پرسيديم چرا در همان مسابقات غرب آسيا اين برنامه اجرا نشده كه پاسخ داد:  پس از مسابقات ليگ برتر تا زمان اعزام 10 روز فاصله  داشتيم و اين زماني نبود كه تيم ملي  ب را هماهنگ و آماده اعزام كنيم به همين دليل مجبور به حضور در غرب آسيا با همان تيم دست و پا شكسته" الف" شديم چون هدف شكست دادن اردن در خاك اين كشور بود.
 مشحون افزود: فرق غرب آسيا با جام ملت هاي هم در غيبت چين بود در 5 سال گذشته هميشه 3 تيم به اين منطقه در بين چهار تيم نهايي آسيا حضور داشته اند اما در هر حال باخت به لبنان منطقي نبود و معتقدم اگر داوري و كامراني 2 بازيكن اثر گذارمان در نيمه دوم مصدوم نمي شدند بازي را واگذار نمي كرديم اما  حالا هم چيزي را از دست نداده و به هدف انتخابي جام استانكوويچ رسيديم.
رئيس فدراسيون بسكتبال در مورد ضعف در پست هاي چهار و پنج اشاره كرد : ما بايد براي  تكميل تيم ملي  كمبودها و كسري هاي موجود را تامين كنيم وقتي تمام باشگاه ها در جهت تامين پست هايي هستند كه با آن قهرماني را به دست بياورند خواه ناخواه به مشكل بر مي خوريم.
 وي ادامه داد:  سهميه دو بازيكن خارجي را به يك بازيكن تبديل كرديم اما باز هم عده اي ناراضي بودند و در همان پست هاي يك و پنج كه مشكل اساسي داريم بازيكن خارجي جذب مي كنند اين اصلا منطقي و اصولي نيست و و قتي در پست هاي بالا چند بازيكن بلند قاتمان به رقابت هاي ملي نرسيدند ما دچار مشكل محرز شديم به همين دليل بايد فكري اساسي براي اين مشكل كنيم بچيرويچ سرمربي تيم ملي هم به فكر رو آمدن بازيكنان در اين پست ها است./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار