توكلي:

هيچ ترديدي در عدم صلاحيت ايرانپور نيست

اعتراض كنندگان به اعتبار نامه علي ايرانپور گفت: اگر فكر مي كنيد ايشان طائب است به موافقت براي نماينگي او راي بدهيد ولي اگر معترض است به وظيفه خودتان عمل كنيد اما هيچ ترديدي در عدم صلاحيت ايرانپور نيست.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران احمد توكلي در ارايه مستندات خود مبني بر رد صلاحيت ايرانپور به نمايندگي از شهرستان مباركه گفت: با توجه به گزارشات ارايه شده اگر فكر مي كنيد ايشان طائب است به موافقت نمايندگي او راي بدهيد و اگر مي توانيد معتزر است به وظيفه ديني خودتان يعني در عدم صلاحيت وي راي بدهيد.
توكلي تصريح كرد: درحكم كيفري و سرقت از محورهاي مهم عدم صلاحيت ايرانپور براي نمايندگي شهرستان مباركه بود و بايد مورد توجه قرار بگيرد.
وي سرقت را يكي از محورهاي اين مستندات دانست و  گفت:‌ هيچ ترديدي در عدم صلاحيت ايرانپور نيست چرا كه يك كارمند جرم كه مشغول كار در اداره كوچك است به جرم خيلي سبك تر از اين محكوم به انفصال از خدمت مي شود اما كسي كه سرقت انجام داه باشد چگونه مي توان او را مسئول رسيدگي به امور كشور انجام داد چرا كه حكم نمايندگي شان و شخصيت بالاتري دارد.
وي گفت: قرآن كساني را كه به جنگ نمي رفته ولي عذر مي خواستند را ترد مي كند ولي در مقابل كساني كه در جنگ حاضر مي شوند به آنها احسنت مي گويد بنابراين اگر فكر مي كنيد ايشان طائب است راي بدهید و اگر معتزر  است به وظيفه خود عمل كنيد./ب2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار