مشهد/ برای نخستین بار در کشور؛

تولید نخستین مکمل ورزشی با استفاده از ژلاتین هیدرولایز درمشهد

نخستین مکمل ورزشی با استفاده از ژلاتین هیدرولایز کشوردرمشهد تولید شد.

مدیر موسسه ژلاتین آریا در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد با اعلام این خبر گفت: ژلاتین هیدرولایز یکی از انواع فرآورده های ژلاتینی است که قابلیت جذب بالایی توسط بدن انسان در مقایسه با نوع خام ژلاتین دارد.
سید مجید موسوی افزود: مصرف ژلاتین هیدرولایز باعث تقویت و استحکام بافت های پیوندی در بدن به ویژه مفاصل شده وبرهمین اساس مکمل های دارای این ماده به شدت مورد توجه ورزشکاران است.
وی ادامه داد: این مکمل تا پیش از تولید در موسسه ژلاتین آریا از خارج وارد شده و دربسیاری از موارد نیز اجناس تقلبی به عنوان این مکمل به ورزشکاران عرضه می شد که خوشبختانه با تولید آن، نگرانی موجود درباره مصرف این نوع مواد از بین خواهد رفت.
مدیر موسسه ژلاتین آریا با اشاره به اخذ تمامی گواهی های موردنیاز برای ارائه این محصول به بازار مصرف اظهار کرد: این مکمل دارای بیش از 75 درصد پروتئین خالص بوده و از فرمالاسیون مشابه نمونه آمریکایی موجود دربازار برخوردار است.
موسوی در پایان گفت: در حال حاضر شرکت ژلاتین آریا تنها تولیدکننده ژلاتین هیدرولایز در کشور است که علاوه بر استفاده در مکمل های ورزشی در ساخت دارو برای بیماری هایی چون آرتروز نیز فعالیت دارد./س 

برچسب ها: مکمل ورزشی ، تولید ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.