رامبدجوان:

تامين خوراك فرهنگي براي نوجوانان امري حياتي است

"رامبد جوان" بازيگر فيلم سينمايي "نيكان و بچه غول" تامين خوراك فرهنگي براي قشر نوجوان را امري حياتي و ضروري دانست.

رامبد جوان،بازيگر فيلم سينمايي "نيكان و بچه غول" در خصوص حضورش در اين فيلم سينمايي به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت:علت حضور من در اين پروژه محبت روساي كار و اداي احترام به اين دعوت و محبت بود.
وي در ادامه افزود: يكي ديگر از دلايل حضورم در اين پروژه علاقه و اعتقاد به كار در حوزه كودك و نوجوان به ويژه نوجوانان بود.
وي درخصوص برنامه ريزي‌هاي لازم در اين حوزه افزود: به مانند تمام پروژه‌هاي جهان و حتي كشور خودمان به تعدادي  فيلم نامه نويس، محقق و روان شناس كودك نياز است تا با همكاري هم تيم كاري تشكيل دهند.
وي در ادامه افزود: نتيجه تشكيل اين تيم‌هاي كاري بايد قصه‌ها و ايده‌ها و در نهايت فيلم‌نامه‌ها باشد.
جوان در ادامه با تاكيد بر كم‌كاري در حوزه نوجوانان افزود:با توجه به اينكه در حوزه ژانر كودك اتفاقاتي مثل توليد هر چند وقت يك بار كلاه قرمزي رخ مي‌دهد، اكنون هيچ اثري كه مخصوص نوجوانان باشد در دسترس نيست.
وي در ادامه اظهار داشت:نوجوانان به دليل شرايط خاصي كه دارا هستند در يك موقعيتي شبيه به جزيره قرار گرفته‌اند و تامين خوراك فرهنگي براي اين قشر واجب و حياتي به شمار مي‌آيد.
وي در پايان درخصوص معضل فيلمنامه در سينماي ايران گفت:خوشبختانه سينماي ايران از سوژه و فيلمنامه نويس برخوردار است؛اما به اعتقاد من تمام مشكلات به دليل تنبلي است.
گفتني است؛رامبد جوان،ويشكا آسايش،عليرضا خمسه،شقايق فراهاني و انوشيروان ارجمند در "نيكان و بچه غول" ساخته رحمان رضايي به ايفاي نقش مي‌پردازند.
"نيكان و بچه غول" روايت گر داستان پسربچه‌اي است كه در باغچه حيات خانه‌اش دايناسوري را مي‌بيند و به آشپزخانه مي‌رود،در اين جا تماشاچي متوجه مي‌شود بچه به دنبال مارمولكي است در ادامه پدر و مادر نيكان كه نقش‌هاي آن را عليرضا خمسه و شقايق فراهاني بازي مي‌كنند، فرزند خود را به مسافرتي كوتاه به دماوند مي‌برند./ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار