اعطاي پژوهانه به دانشجويان دكتراي پزشکی پژوهش محور

رئيس مركز توسعه و هماهنگي اطلاعات و انتشارات علمي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پژوهانه به دانشجويان دكترا تخصصي پژوهشي Ph.D by Research نيز اختصاص يافت.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛  مهندس ابوالفضل رضايي با اعلام اين خبر گفت: براساس هماهنگي هاي به عمل آمده توسط معاونت تحقيقات و فناوري وزارت بهداشت با معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري مبني بر اعطاي پژوهانه به دانشجويان دكتراي پژوهش محور و براساس آيين نامه اجرايي طرح ياد شده با اعطاي پژوهانه به اين دانشجويان نيز موافقت شد.

وی افزود: شيوه نامه اجرايي اين طرح تدوين و به تمامي دانشگاه ها و موسسات آموزشي و پژوهشي علوم پزشكي كشور ابلاغ شده است و دانشجويان متقاضي پژوهانه بايد اطلاعات خود را در سامانه جامع مديريت اطلاعات پژوهشي پزشكي كشور به آدرسwww.research.ac.ir  تكميل و در اين سامانه عضو شوند.

رئيس مركز توسعه و هماهنگي اطلاعات و انتشارات علمي ضمن بيان هدف از ايجاد دكتراي پژوهش محور گفت: در اين دوره تربيت افرادي مورد نظر است كه ضمن احاطه يافتن به علوم مرتبط در زمينه اي خاص و آشنا شدن با روش هاي پيشرفته تحقيق و دستيابي به جديدترين مباني پژوهش، بتوانند بستري براي حل مشكلات جامعه را فراهم كنند و رهبري پژوهش را به عهده بگيرند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.