باهنر در کنگره سراسري جامعه اسلامي مهندسين؛

بايد مراقب حرکات و تندروي هاي اصلاح طلبان بود

دبيرکل جامعه اسلامي مهندسين گفت: فضاي سياسي جامعه در حال دگرگون شدن است که بايد مراقب تندروي هاي گروه هاي اصلاح طلب و منحرف بود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران ،محمدرضا باهنر دبيرکل جامعه اسلامي مهندسين با اشاره به فعاليت هاي حزب جامعه اسلامي مهندسين در دو سال گذشته گفت: مديريت اجرايي در دو سال گذشته توانسته جلسات متعددي را در موارد مختلف و دفاتر استاني برگزار کند.
وي تصريح کرد: از جمله اقدامات مديريت اجرايي مستند سازي مدارک و بايگاني منظم اين مدارک و برگزاري جلسات و تنظيم وظايف پرسنل و تعيين نماينده در خانه احزاب و نظرسنجي و پيگيري جلسات ماهانه بوده است.
دبيرکل جامعه مهندسين افزود: اما در بخش هاي ديگر در برگزاري حدود 20 جلسه در شهرستان ها و در مواردي با سفر به استان ها و برگزاري جلسات و همچنين به استان قم و ديدار با مراجع عظام در دستور کار قرار گرفته است و سعي داريم که حداقل درسال يک سفر به استان قم داشته باشيم و با مراجع ديدار کنيم.
باهنر با فعال خواندن حوزه جوانان حزب جامعه اسلامي مهندسين يادآور شد: حوزه جوانان در اين دو سال اخير فعال بوده و نشست هاي مختلفي با چهره هاي فرهنگي، سياسي برگزار کرده و در طرح و برنامه هاي خود بازديدهاي موثري را گنجانده است.
وي با اشاره به تشکيل دفتر سياسي در حزب جامعه اسلامي مهندسين نيز ادامه داد: ما در اين دوره يک دفتر سياسي تشکيل داده ايم و فراتر از حزب پيش رفته ايم و افراد سياسي را از بيرون حزب دعوت کرديم تا از‌آنها استفاده کنيم.
وي تصريح کرد: اکنون فضاي سياسي جامعه درحال تغيير کردن است و گرايش هايي ديگر همچون اصلاح طلبان و جريان انحرافي در داخل با ايجاد پراکندگي سعي در ايجاد فتنه دارند و بايد مواظب جريان تندرو  اصلاح طلبي باشيم.
باهنر افزود: اگر چه در داخل اصولگرايان گرايش هايي نيز بوده که مي توان آنها را به دو دسته تقسيم کرد که بيشتر از يک سال قبل از انتخابات مجلس شوراي اسلامي اوج خود را نشان دادند.
دبيرکل جامعه اسلامي مهندسين تصريح کرد: اين دو گروه اصولگرا که در مقابل يکديگر قرار گرفته اند دسته اول معتقد به تصويه در اصولگرايي و کمتر شدن افراد آن را داشتند و گروه دوم گرايش دروني به اصولگرايي داشتند و شاخص نگر بودند.
باهنر ادامه داد : جامعه اسلامي مهندسين در نشست هاي خود سعي دارد يک تعريف اصولي از اصولگرايي را ارائه دهد که با نشست هاي گوناگون با اصولگرايان بايد و نبايد در تعريف اصولگرايي و صفات سلبي و ثبوتي را براي آن تعريف کرديم .
دبيرکل جامعه اسلامي مهندسين در پايان با اشاره به فراکسيون هاي داخل مجلس افزود: در داخل مجلس و فراکسيون هاي آن که 90 درصد تشکيل دهنده آن اصولگرايان هستند بايکديگر رقابت وجود دارد که بيشتر بر محوريت کارايي نظام شکل گرفته است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار