پشت پرده فعاليت هاي ايميدرو براي رفع مشکلات واحدهاي صنعتي

رئيس هيات عامل ايميدرو گفت: اين سازمان در سال«توليد ملي، حمايت از کار و سرمايه ايراني» با همه توان تلاش مي کند موانع پيش روي واحدهاي صنعتي را بردارد تا شاهد توليد بهتر باشيم.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از ايميدرو، فريدون احمدي در بازديد از شرکت هاي ذوب آهن اصفهان و فولاد مبارکه و طرح هاي توسعه آن افزود: توسعه کشور در گروي توسعه صنعت فولاد است و هر قدر بتوانيم ظرفيت هاي توليد فولاد را افزايش دهيم ، کشور توسعه بيشتري خواهد داشت.
وي گفت: براي تحقق اهداف برنامه پنجم توسعه و سند چشم انداز20 ساله بايد تلاش کنيم طرح هاي توسعه در حال اجرا هرچه سريع تر به بهره برداري برسد تا علاوه بر تامين نياز داخلي، در بازارهاي جهاني هم حضوري قدرتمند يابيم .
رئيس هيات عامل ايميدرو با اشاره به اينکه شرکت هاي ذوب آهن اصفهان و فولاد مبارکه ، نمونه هاي بارز تبديل تهديد به فرصت هستند، افزود: توسعه اين شرکت ها مايه افتخار جمهوري اسلامي ايران است  زيرا در سال هاي اخير، اقدامات بسيار ارزشمندي در بخش هاي توليد و توسعه اين شرکت ها صورت گرفته يا در حال اجراست.
وي گفت: به رغم کارشکني و اعمال محدوديت هاي گوناگون غربي ها، دو شرکت يادشده توانسته اند با اتکا به توانمندي متخصصان داخلي، تحريم ها را به فرصت تبديل کنند و در بومي سازي صنعت فولاد براي ساير صنايع کشور پيشتاز و الگو شوند.
احمدي در ادامه با بيان اينکه نيروي انساني صنعت فولاد ، اولويت نخست وزارت صنعت ، معدن و تجارت و ايميدروست ، تاکيد کرد: در اين زمينه به بازنشستگان صنعت فولاد به عنوان آينه آينده تلاشگران  عرصه صنعت ، توجه ويژه مي شود و با تصميمي که در مجلس گرفته شده است به زودي مشکلات آنها کاملا رفع مي شود .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار