كتاب جامع اطلاعات پزشك خانواده تدوین می شود

رییس شورای سیاستگذاری وزارت بهداشت از تدوین كتاب جامع اطلاعات پزشك خانواده خبر داد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ در پنجمين نشست دست اندركاران برنامه پزشك خانواده دانشگاه علوم پزشکی تهران در خصوص بستن قرارداد با پزشكان، وظايف و ساختار مراكز پشتيبان، تجهيز دارو، نرم افزار نام نويسي پزشكان بحث و تبادل نظر شد.

بنابر این گزارش در اين جلسه دكتر باقر لاريجاني، رييس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اينكه اين نشستها به منظور تصميم گيري در خصوص اجرايي شدن كامل برنامه پزشك خانواده در سطح منطقه و ايجاد تعامل موثر بين دست اندركاران این  برنامه برگزار مي شود، اظهار داشت: اميد است با ياري و توكل به خدا و همكاري تمام دست اندركاران نظام سلامت از سطح ستاد تا محيطي ترين واحدها و به ويژه پزشكان و تيم سلامت بتوانيم اين برنامه ارزشمند و تكليف قانوني را به نحو احسن اجرا كرده و بدين ترتيب گامي جدي در حل مشكلات و نارسائي هاي موجود در منطقه برداريم.

وي گفت: در هفته جاري اعلام رسمي تر برنامه پزشك خانواده را پيش رو داريم و با حضور فعال كليه همكاران انشاالله شاهد ارتقاء و رشد اين برنامه ملي باشيم.

رونمایی کتاب در اجلاس روسای دانشگاه ها

دكتر لاريجاني با اشاره به اجلاس روساي دانشگاههاي علوم پزشكي كشور در نيمه شعبان سالجاري در تهران، يادآور شد: كتابچه اول پزشك خانواده با كليه اطلاعات و پيوست ها كه توسط اين دانشگاه و با همكاري دست اندركاران اين طرح عظيم تهيه و تدوين شده است، در اين اجلاس رونمايي مي شود.

وي خاطر نشان كرد: با اجراي كامل اين طرح در چند روز آينده، اميدواريم در نقش توسعه كشوري پزشك خانواده پيشتاز حركت كنيم و اگر چالشي وجود داشت در جهت مرتفع شدن آن تمام تلاش خود را انجام دهيم./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار