اراک/

راز سلامتی انسان در چیست ؟

بایدها و نبایدها در خوردنی ها چیست ؟

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک  مصرف منابع فیبر و مواد غذایی حاوی  این عنصر طول عمر انسان را افزایش می دهد ، چرا که فیبر از بروز بیماری قلبی ، سرطان ، دیابت ، بیماری های تنفسی ، اختلالات روده ای معده که بیماری های شایع هستند به طور قابل توجهی می کاهد .

مصرف غلات در زنان باردار نیز احتمال ابتلای زنان به عارضه ی مسمومیت حاملگی را تا 15 درصد  می کاهد . مصرف میوه ها ، سبزی ها و غلات در ماههای قبل و نخست بارداری نقش بسزایی در جلوگیری از این بیماری ها که با افزایش فشارخون و ورم اندامها را همراه دارد .

 ژله ی رویال یک ماده ی غلیظ کرم رنگ است و از غده ای از زنبورهای کارگر ترشح شده و تنها غذای ملکه ی زنبور عسل می باشد . این ماده دارای خواص بسیار زیادی هم برای زنبور و هم برای انسان است ، ملکه با خوردن ژله ی رویال دارای قدرت و توانایی بسیار عجیبی می شود، به طوری که می تواند روزانه دو هزار تخم بگذارد .

 ژله رویال در انسان نیز باعث افزایش انرژی ، تقویت سیستم ایمنی ، کاهش اضظراب و استرس و طراوت و شادابی پوست می گردد .یکی از اثرات مهم مصرف این ماده پرفایده جلوگیری از پیری زود رس است ، چرا که ژلاتین موجود در آن پیش ماده ساخت کلاژن است که آن هم از چین و چروک جلوگیری می کند ./س
برچسب ها: منابع ، غلات ، سبزی ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.