خوزستان/

تبلت ایرانی جی ال ایكس در منطقه آزاد اروند تولید می شود

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد اروند گفت: در سال تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی، تبلت ایرانی جی ال ایكس توسط متخصصان شركت ارتباط همراه گویا اروند وارد بازار خواهد شد .



به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران خوزستان؛ 'روح اله خزایی' گفت: این شركت از ابتدای سال 87 در منطقه آزاد اروند تولیدات خود را آغاز كرد كه تولیدات لوازم مخابراتی، الكترونیكی و تولید گوشی تلفن همراه از اولویت های تولیدی این شركت به شمار می رود .

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد اروند افزود: این شركت در حال حاضر حدود 50 مدل گوشی تلفن به بازار ارائه كرده است كه با احتساب مدل های قدیمی تر این تعداد به 100 مدل افزایش پیدا كرده است .

خزایی ضمن اشاره به تمركز این شركت برای تولید گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید افزود: تاكنون با توانایی متخصصان این شركت سه مدل گوشی هوشمند به بازار ارائه شده و بزودی این شركت تولید انبوه اولین تبلت ساخت ایران را آغاز خواهد كرد .

وی حضور واحدهای تولیدی صنعتی از جمله شركت ارتباط گویای اروند GLX در كنار سازمان منطقه آزاد اروند در نمایشگاه توانمندی های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را مهم ارزیابی و تاكید كرد: برگزاری چنین نمایشگاه هایی می تواند مشوقی برای تولید كنندگان فعال در مناطق آزاد كشور در راستای معرفی و ارائه محصولات برای افزایش درآمد این شركت ها باشد .

مدیر روابط عمومی منطقه آزاد اروند تصریح كرد: قیمت بسیار مناسب و خدمات پس از فروش گسترده در سطح كشور از مزیت های گوشی های «جی ال ایكس» در كشور است كه به نظر می رسد مصرف كننده ایرانی با این شرایط بیشتر به سمت خرید گوشی های ساخت داخل تمایل پیدا كند./س
برچسب ها: تولید ، تبلت ، جی ال ایکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.