معاون شهر سازي و معماري تهران:

احداث پاركينگ طبقاتي در منطقه 20 در دستور كار قرار گرفت

معاون شهر سازي و معماري شهر داري تهران با اشاره به اهميت توسعه پاركينگ هاي محله اي ، احداث پاركينگ طبقاتي مكانيزه در اين منطقه را در دستور كار قرار داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران : عليرضا جاويد در جلسه نظارت و حمايت اسنادي شهرداري  منطقه 20  گفت: به منظور تامين پاركينگ لازم جهت ساختمان هاي مسكوني و خدماتي احداث و پاركينگ هاي طبقاتي مكانيزه در اولويت  است و با مشاركت سازمان نوسازي شهرداري تهران در اين منطقه انجام مي شود.
معاون شهر سازي و معماري شهر داري تهران با اشاره به اينكه بر اساس طرح تفصيلي جديد خيابان فدائيان اسلام به عنوان پهنه كار و فعاليت در نظر گرفته شده است  افزود: طرح موضعي و موضوعي اين خيابان كه در ناحيه صنعتي شمال واقع شده است به زودي از سوي اداره كل شهر سازي و طرح هاي شهري آماده مي شود و براي اجرا به منطقه ابلاغ مي شود.
 وي در ادامه تصريح كرد: بر اساس ارزيابي هاي به عمل آمده بيشترين ميزان رشد نسبي صدور پروانه در سه ماهه نخست سال جاري نسبت به سال گذشته در بين مناطق  22 گانه شهر تهران به منطقه 20 تعليق گرفته است.
 جاويد با بيان اينكه بر اساس طرح تفضيلي جديد، ارتقا تراكم پايه مالي از 120 به 180 درصد به مناطق جنوبي تهران اختصاص يافته است خاطر نشان كرد: بررسي پهنه بندي جديد ورفع مغايرت هاي احتمالي طرح تفصيلي با رويكرد كارشناسي از جمله مهم ترين اقداماتي است كه بايستي تا پايان تير ماه از سوي مناطق انجام شود وشهر سازي  و معماري شهرداري تهران ارسال شد./ل
برچسب ها: معاون ، شهرداری ، شهر سازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار